הפקת אירועים לכבוד חנוכה
חג החנוכה שמתקרב אלינו בצעדי ענק, מאפשר לחברות העוסקות בהפקת אירועים להפיק אירועים שיש להם נגיעה ישירה למוטיבים של חג האור. חלק ניכר מהפקות לאירועי
חג החנוכה שמתקרב אלינו בצעדי ענק, מאפשר לחברות העוסקות בהפקת אירועים להפיק אירועים שיש להם נגיעה ישירה למוטיבים של חג האור. חלק ניכר מהפקות לאירועי
לא בכדי לישראל הוצמד הכינוי סטארט אפ ניישן, מספר הסטארט אפים בישראל הוא מהגבוהים בעולם. חברות סטארט אפ גדלות ומתפתחות. חלקן נמכרות, חלקן מתמזגות וחלקן
בין אלפי האירועים המתקיימים ברחבי הארץ מדי שנה, בולטים כמה מהם הרבה מעל כולם. אנחנו מתכוונים כמובן לאירועי היוקרה – אירועים שאף אחד לא שוכח לעולם.
בעידן המודרני אנו מבלים את מרבית שעות היממה, סגורים בין קירות, בוהים במסך הסמארטפון או גולשים באינטרנט, אין זה פלא שהסביבה הירוקה והטבעית, האוויר הצח והרענן
אם עד לפני שנים אחדות, רובם המכריע של הישראלים העדיפו באופן מובהק אירועי קיץ על כאלו המתרחשים בעונה הקרה, הרי שכיום יותר ויותר חוגגים גילו
חודשי החורף בישראל מאפשרים לחברות העוסקות בהפקות אירועים להפיק אירועים שאינם נופלים מאירועים המופקים בחודשי הקיץ. חלק מהיכולת להפיק ולקדם אירוע מוצלח ושווה בחודשי החורף
אם אתם עומדים בפני הפקת אירוע ומוכנים להסתפק באירוע נחמד, כזה שאנשים ייהנו במהלכו, אך לא יחושו כל צורך לדבר עליו לכשיסתיים, השורות הבאות אינן
בהפקת אירועים יש משהו "אכזרי" במקצת: אפשר לעשות הכול כמו שצריך, האירוע מתקתק כמו שעון, ואז, תקלה אחת, ובסוף – זה מה שכולם יזכרו. כשאלו
אירועים ושמחות הפכו להיות חלק בלתי נפרד משגרת חיינו. אין כל ספק, מדובר בעניין מבורך הממלא את ליבנו הנאה רבה. אך כאשר בכל חודשיים מגיעים
בחיים יש כלל קבוע: ככל שמשהו הופך להיות יותר שכיח ושגרתי, כך הדרישה לסטנדרט גבוה יותר עולה. בתחום אירועי חברה, עד לפני עשור או שניים, היו
קיום אירועי חברה הינם חלק משמעותי וחשוב בהתנהלותה של כל חברה גדולה. הפקת אירוע לחברה מצריכה תכנון מוקדם, תוך התייחסות מעמיקה ללא מעט נקודות חשובות, כשאלו נותנות
אחרי שנים ארוכות בהן העדיפו הישראלים אירועי שמחה גדולים, קופצניים ורועשים במיוחד, המגמה החלה להשתנות לאחרונה ואת האירועים ההמונים החליפו אירועי הבוטיק. מהם בדיוק אירועי בוטיק?