לרגש, לרתום, להצחיק, להחמיא, לחבר, לייחד, לעורר קשב או לייצר שיחה…

חברת הפקות מנטבר מתמחה בהפקת אירועים, אירועי חברה, הפקת כנסים, ימי גיבוש לעובדים ועוד. אירועים והפקות הם כלים שיווקיים רבי עוצמה המאפשרים לברוא רגעים בלתי נשכחים. זו האמנות שלנו. אנחנו במנטבר עושים את זה כבר למעלה מ- 3 עשורים. וכן, אנחנו אוהבים ומחויבים להמציא בכל פעם מחדש את ארגז הכלים ההפקתי, הקריאטיבי והשיווקי שלנו.

אנחנו מעמידים לרשותכם נבחרת מפיקים, מנהלי פרויקטים, אנשי קריאייטיב, כותבים ומעצבים שחיים ונושמים את התחום. אנו גם נהנים לשתף פעולה עם במאים, אמנים ויוצרים ממגוון תחומים.יותר מהכול, נשמח לחלום ולהגשים עבורכם אירועים והפקות, שקהל היעד שלכם יזכור כחוויות אמיתיות.

החברה נוסדה על ידי אלי מנטבר שהחל את דרכו בעולם ההפקות כזמר שחקן ובהמשך כבמאי ומפיק. בשנת 1997 הקים בשיתוף עם אשתו נורית מנטבר את חברת ההפקות "מנטבר אמנים והפקות". החברה עוסקת בהפקת טקסים ממלכתיים, כנסים ואירועים לחברות מובילות במשק הישראלי גם במרחב הדיגיטלי וכן בהפקת הצגות וטלוויזיה. בין הפקותיה של החברה: טקס פתיחת נמל התעופה רמון ע"ש אילן ואסף רמון, טקס פתיחת היכל הזיכרון הממלכתי בהר הרצל, טקס הענקת פרס ישראל, אירוע הזיכרון הלאומי השנתי "שירים לזכרם" במשכן הכנסת, מגה אירועים בפארק הירקון, אירועי חברה, פסטיבלים ועוד.

לקריאה נוספת אודות אלי מנטבר ופועלו – הכנסו לוויקפדיה