ימי הקיץ הלוהטים שוב בפתח וזה בדיוק הזמן להוציא את בגדי הים, קרם ההגנה והיצירתיות המחשבתית בחיפוש אחר רעיונות להפקות קיץ לעובדים שלכם ולילדיהם. מרבית אירועי החברה בישראל מתקיימים בחודשי הקיץ, ולא בכדי. בעונה זו שלל אפשרויות רטובות ואחרות לפעילות מהנה ומגבשת לכל המשפחה. אז אם גם אתם אובדי עצות ותרים אחר רעיון מדליק להפקת קיץ נפלאה, הישארו וגלו עימנו את האפשרויות המומלצות ביותר.

הפקות קיץ רטובות וכיפיות

באופן טבעי, מרבית הפקות הקיץ כוללות אלמנט מרכזי לקירור הטמפרטורות. ואין כמו בריכה להפקת קיץ לוהטת וקרירה בו זמנית. לוקיישן הוא לא רק אבן הראשה בנדל"ן, אלא גם בהפקות לעובדים, לכן חשוב לבחור מתחם בריכה המתאים בגודלו לכמות האורחים הצפויים. ודאו כי מדובר במתחם בטיחותי, נגיש ונאה לעין. חשוב ליצור פעילות לאורך היום ולא לסמוך על כך שהחבר'ה יעסיקו את עצמם. משחקים, תחרויות, מוסיקה, הופעות, הפעלות לילדים, מתקנים מתנפחים, משחקים (סנוקר, הוקי אוויר וכדומה) יתקבלו בברכה.

אפשרות פופולארית נוספת היא חוף הים – הפקת קיץ שתמיד מצליחה ומפיקה הנאה מרובה מכלל האורחים. בהפקה שכזו יש לתת תשומת לב מיוחדת לכל נושא הבטיחות ולדאוג למתחם מסוגר, עם מצילים, ציוד ובעל מקצוע בתחום העזרה הראשונה וכדומה. בנוסף, כדאי לשקול להתחיל את ההפקה בשעות אחר הצהריים, כאשר הטמפרטורות יורדות מעט. ובדיוק כמו בבריכה – צרו לוח זמנים של פעילויות מהנות לקטנים ולגדולים גם יחד: כדורעף חופים, תחרויות שחייה / קיאקים / אחרות, קריוקי ומשחקי השתטות וכיף אחרים.

את ההפקה הבאה אפשר לקיים במקום עם מים או שלא – הפקת קיץ בטבע. ישראל שופעת אתרי טבע, יערות, נחלים ובקיצור – טבע עוצמתי בשיא תפארתו. בחרו מקום גדול, פתוח, מוצל ומבודד, כשכמובן ניתן לבחור במקום שבליבו אגם טבעי, נחל, מעיין נובע או נהר. חשוב לשים לב לענייני הצל, המים, הסכנות והבטיחות, וכמובן – מוסיקה טובה, בר בי קיו ואי אפשר בלי משחק "חפש את המטמון"… הפקות נוספות באוויר הפתוח – יום כיף ביאכטה, אתרי אקסטרים כמו צוק מנרה, יער אומגות וכדומה, מתחם קארטינג, גני חיות, לונה פארקים, פארק מיני ישראל, מיני גולף ועוד.

הפקת קיץ במקומות סגורים

אם החבר'ה שלכם באמת רגישים לחום, ישנן אופציות לא רעות להפקה נפלאה במקום סגור וממוזג. למשל – אולם באולינג. סוגרים את האולם רק לכם, דואגים למוסיקה, בירות ומשהו לנשנש, ויאללה! תחרות גדולה. דאגו למסלולים ופעילות גם לילדים. אפשרות פופולארית נוספת היא מתחם חדרי בריחה, הקיים כמעט בכל פינה בארץ. זהו רעיון נפלא בעיקר לחברות קטנות בעלות מספר עובדים נמוך יחסית. אפשרויות נוספות: בתי ספא ופינוק, סדנאות שונות ומהנות (מסדנת שוקולד, דרך בישול ואפיה ועד אלכוהול, יצירה, פיסול ועוד) וכו'.

שוב נדגיש את החשיבות של הפקה איכותית, מקצועית, שלא מפספסת שום פרט. רצוי להיעזר בחברת הפקות או מארגן אירועים מוסמך. בהצלחה!