כשאת חגי תשרי מנצלים עובדים רבים לחופשה רומנטית / משפחתית, ואת חג המצות מבלים בחיק הטבע ומסביב לשולחן האוכל, הפך חג החנוכה למועד האידיאלי לקיום אירוע חברה לעובדים. ובימינו, כאשר אירוע שכזה הוא כבר מזמן לא עניין יוצא דופן, התפקיד שלכם – מארגני החגיגה, הוא לדאוג שיהיה מדובר ביום/ערב בלתי נשכח. זקוקים לעזרה? בדיוק בשביל אנחנו כאן. להלן מספר רעיונות שיהפכו את אירוע החברה שלכם לבלתי נשכח, ויכניסו את עובדיכם היטב לאווירת החג.

עפים, צופים ומשחקים

  • נתחיל ברעיון שמוכיח שהשמיים הם אכן הגבול – אירוע חברה במתחם כדורים פורחים. אכן, אם העסק שלכם כולל אנשים אמיצים עם חיבה יתרה לאקסטרים ואדרנלין, אירוע חברה בגובה 300 מטר מעל פני האדמה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת. מתכנסים בתחומי חברת הכדורים הפורחים, עורכים ארוחת בוקר מפנקת, שומעים כמה מילים ונאומים, וקדימה, לכדורים ולסלפי! אין כל ספק, על אירוע החברה הזה אף אחד לא יפסיק לדבר.
  • ממשיכים עם אירוע חברה שיותיר את כלל העובדים שלכם בפה פתוח. חנוכה הלא-הוא חג הניסים, ומה מריח יותר כמו נס מאשר אמן חושים וטלפתיה, שבמופע מרהיב שיתקיים בשלבי האירוע, יצליח להפנט את גדולי הספקנים מקרב עובדיכם. אל תשכחו להוסיף לחבילה אוכל טוב, קצת אלכוהול ואולם מכובד ומכבד, והרי לכם תמהיל נפלא לאירוע חברה בלתי נשכח ברוח חג המכבים.
  • הלאה, אל חובבי המשחקים והגאדג'טים. אם גם עובדיכם הם חבורה של גיקים חייכנים (בקיצור, עובדי היי טק), אירוע חברה בסגנון משחקי מחשב, וידיאו וטכנולוגיה יכול לענות בדיוק על צרכי ההנאה שלהם. בסיס הרעיון הוא יצירת תחנות משחק שונות – החל ממשחק הכולל משקפים וירטואליות, דרך משחק "וירטואל הירו" בו העובדים שלכם הם הגיבורים במשחק המחשב בו הם משחקים ועד תחנות משחקי פלייסטיישן, וויי וכדומה. הבטחה שלנו – אין עובד שלא ייהנה.

רעיונות נוספים לאירוע חברה

רעיון מדליק נוסף לאירוע חברה הוא לקיימו בלונה פארק. אם יש לכם את התקציב זו בהחלט יכולה להיות חוויה מקורית ונהדרת. בדומה לכך, ישנם גם אתרי אקסטרים שונים, מרוצי קארטינג, חדרי בריחה, אולמות קולנוע וי.איי.פי או אפילו אולם באולינג שיעשו את העבודה מצויין. גם אירוע חברה בחיק הטבע הוא רעיון נפלא, הדורש אומנם היערכות מוקדמת ומעט מזל עם מזג האוויר, אך הדבר בהחלט שווה את המאמץ והסיכון. כשמסביב ירוק של עצים, מדשאות ואגמים טבעיים, האפשרויות בלתי מוגבלות. פיקניק קבוצתי, ברביקיו רווי משתתפים, שיט באגם / קיאקים, משחקי משימות ותחרויות קבוצתיות ועוד.

אירועי חברה נוספים שיכולים להוציא את הטוב מהעובדים שלכם: ערב חברה בסימן יוגה ומדיטציה; אירוע חברה שבמרכזו הרצאה של ידוען מתחום כזה או אחר; אירוע חברה בשיתוף ילדי העובדים עם פעילויות מתאימות לקטנים ולקטנים יותר; ועוד ועוד. בילוי נעים.