לא ניתן להפריז בתיאור החשיבות של ימי גיבוש לעובדים. החוויות הנפלאות הנצרבות באותם ימים, לצד הזיכרונות הבלתי נשכחים, מעצימים את שביעות הרצון של העובדים, את תחושת השייכות שלהם, וכפועל יוצא – את רמת התפקוד והביצוע של עבודתם.

אז החלטתם על קיום יום גיבוש לעובדים המסורים שלכם. החלטה נפלאה. ומה עכשיו? איך בוחרים רעיון מנצח? איך מייצרים יום גיבוש שינחל הצלחה מסחררת? אז בתור התחלה, ממשיכים לקרוא את השורות הבאות, ומקבלים במתנה עשרה רעיונות נפלאים ליום גיבוש חוויתי ונפלא:

רצים, מלטפים ונחים

  • ספורט ותחרויות: כשמדברים על ימי גיבוש לעובדים, ספורט ותחרויות תמיד עובדים מצויין. יום גיבוש ספורטיבי ומהנה, הכולל תחרויות ומשחקים שונים, לרבות כדורסל, משיכה בחבל, ריצת שקים, כדורעף חופים, כדורגל ועוד, תמיד יעשה את העבודה מבחינתכם.
  • המרוץ למיליון: הריאליטי האהוב מגיע ליום הגיבוש שלכם. עם חידות, משימות וזוג מאושר שלוקח את כל הקופה. רק תוותרו על עמדת העצור, כמובן… אידיאלי ליום גיבוש בחיק הטבע, אבל לא רק.
  • בעלי חיים: זהו עוד רעיון ליום גיבוש נפלא, רצוי באחד מגני החיות שברחבי הארץ. תוסיפו הרצאה קצרה ומעניינת, עמדות צילום ושעשוע, חידון נושא פרסים ואולי הקרנה של "מלך האריות" או "מדגסקר", והרי לכם יום גיבוש מנצח.
  • לונה פארק ומתקנים: ימי גיבוש לעובדים המתקיימים בפארקי שעשועים, עדיין נחשבים לאפשרות אהובה בימינו. רק אל תשכחו לצלם את הבעות הפנים של החבר'ה ברכבת ההרים, כדי שתמיד יהיו חיוכים ליד קיר התמונות במשרד…
  • פיקניק בחיק הטבע: יום גיבוש פשוט להפקה, נעים ומהנה. אוכל טוב, סלי פיקניק, משחקי כדור, קצת קריוקי ויש לכם אחלה אירוע. שימו לב שמזג האוויר מאפשר זאת.

נרטבים, משחקים ונלחמים

  • יום גיבוש רטוב: במדינה עם סביב 250 ימים חמים בשנה, אין כמו יום גיבוש בבריכה או בים עם פעילויות רטובות ומשחקים מהנים. לא חם? קפצו למעיינות החמים של חמת גדר, געש או חמי יואב, כשגם בסחנה המים תמיד נעימים.
  • משחקי מחשב ושולחנות משחק: מצוין לגיימרים שבחבורה, ולא רק. עם עמדות פלייסטיישן, שולחנות משחק, באולינג, קליעה למטרה ועוד, ביום גיבוש אינטראקטיבי וגדוש רוח נעורים.
  • יום גיבוש אתגרי: לא מתאים לכולם, אבל למי שכן, הנאה עצומה מובטחת! טיפוס על קירות, אומגות, חבלים והלהיט התורן – מסלול מכשולים סטייל נינג'ה ישראל. הכל בהתאם לחיבה של עובדיכם לאדרנלין גבוה.
  • בסימן גלובלי: כאן מדובר על ימי גיבוש לעובדים הכוללים חלוקה למתחמים, כשכל מתחם מתאפיין באזור אחר של העולם. באזור התאילנדי תיהנו ממסג' מפנק, באזור האמריקאי מהמבורגר ענקי. במתחם ההודי תבלו ביוגה מרגיעה ובמזרח תיכוני מנרגילות ומוסיקה יוונית. יאסו!
  • לוחמה בכדורי צבע: בישראל מספר זירות לוחמה בכדורי צבע, המעניקות חוויה יוצאת מן הכלל. חושבים שהחבר'ה שלכם יאהבו את הרעיון? לכו עליו בשיא הצבע!

נמליץ בחום להיעזר בשירותיה של חברת הפקות מקצועית ולא לחכות לרגע האחרון! תיהנו!