חודשי החורף בישראל הם תקופה נפלאה לקיים אירועי חברה: מזג האוויר במרבית הימים קריר אך נעים (עדיף על הלחות והחום הבלתי נסבל שבקיץ, לא?), אולמות האירועים, החברות ואנשי המקצוע מהתחום פנויים יותר כך שניתן ליהנות מהטובים ביותר, וגם המחירים נמוכים משמעותית מאשר בתקופה שבין פסח לסוכות. אילו רעיונות ישנם לאירוע חורפי ונעים? להלן מספר רעיונות מדליקים.

היצירתיות מתחילה במיקום

כאשר חושבים על רעיונות לאירועי חברה, נהוג לנבור בין קונספטים שונים. אך עוד לפני כן, חשוב לזכור שהרעיון לאירוע מושלם מתחיל בבחירת המקום שיארח אותו. אז נכון, בחורף מוטב לא לקחת סיכונים תחת כיפת השמיים, אבל שפע מקומות סגורים יכולים להוות בסיס רעיוני נפלא לאירוע יצירתי ומיוחד.

אז יש את הסטנדרטי והרגיל – אולם כנסים ואירועים, שזה מתאים לרוב החברות והעובדים (אם כבר בחרתם בזה, אל תסתפקו במקום שלא מכבד את המעמד ואת האורחים. בחרו מקום נאה, אסתטי, מרווח ונעים), אבל אפשר גם לחשוב מחוץ לקופסה ולבחור באחד הרעיונות הללו:

  • קאנטרי קלאב – שם, תחת כיפת הבריכה המחוממת ואזור הספא, יוכלו החבר'ה ליהנות ממוסיקה טובה, אוכל מצוין ופעילות רטובה ומהנה.
  • מועדון קריוקי – קונספט השירה העצמית רק הולך וגובר עם השנים. אז למה לא לסגור חדר במועדון או את כל המקום לערב אחד של אוכל, זיופים וכל מה שביניהם?
  • מתחם אקסטרים – ברחבי הארץ מספר מתחמי אקסטרים מקורים, הפתוחים לאירועי חברה ומציעים קירות טיפוס, הדמיית צניחה חופשית ועוד.
  • חדר בריחה – מי האמין לפני כמה שנים כשנפתח חדר הבריחה הראשון שעם ישראל יסתער על הקונספט בכזאת אהבה? מאות אירועי חברה מדי חודש נערכים בחדרי בריחה.
  • אולם באולינג – אירוע צנוע אבל מאוד מהנה עם אוכל, מוסיקה והרבה סטרייקים!
  • פאב – החבר'ה שלכם צעירים בנפשם? אוהבים בירות, קוקטיילים ומוסיקה טובה? אירוע בפאב יכול להיות משהו שלא יפסיקו לדבר עליו.

אירוע שהוא סדנה

אפשרות נהדרת המולידה אינספור רעיונות היא לשלב סדנה (או יותר) במהלך האירוע שלכם. כלומר, האירוע מתנהל כמו שאירוע חברה מתנהל לרוב (אוכל, מוסיקה, סרטונים משעשעים על העובדים והחברה), כשבמהלכו מתקיימות סדנאות כאלו ואחרות, בהן מוזמנים העובדים ליטול חלק. אילו סדנאות באות בחשבון? וואו, הרשימה ארוכה וכוללת סדנאות עיסוי, סדנאות קרמיקה ויצירה, סדנאות בישול ואפייה, סדנאות תכשיטנות, סדנאות צילום ועוד. אין ספק, מדובר באירוע חברה בעל ערך מוסף אמיתי.

רעיונות נוספים לאירוע חברה

הנה כמה רעיונות נוספים לאירוע חברה מהנה:

  • הרצאת אורח – עוד קונספט שצבר תאוצה בשנים האחרונות. יש מאות מרצים מרתקים במגוון רחב של נושאים.
  • אירוע חברה בסימן עזרה לקהילה – אירוע ברוח התנדבותית. יש שפע אפשרויות בנושא.
  • טיול בטבע – אז נכון, יש סיכון שתיפלו על יום גשום, אבל אם תיערכו עם תכנית גיבוי מבעוד מועד, תרוויחו ובגדול!

לפני שניפרד, תרשו לנו להמליץ לכם מכל הלב על השכרת שירותיה של חברת הפקות מקצועית לאירוע החברה שלכם. זה יחסוך לכם מאות שעות של התעסקות ומחשבה, ויוליד לכם אירוע מקצועי, מושקע ומוצלח.