ימי גיבוש לעובדים הם דרך נפלאה לומר להם "תודה" על העבודה הקשה והמסירות האין סופית. אלא שבמציאות של ימינו, שבה ימי גיבוש הפכו להיות עניין שבשגרה, מוטב אם תארגנו יום ייחודי, מקורי ויצירתי במיוחד. כזה שגם בעוד כמה חודשים, עובדיכם הנאמנים ייזכרו בו בחיוך. מחפשים רעיונות ליום הגיבוש המתקרב ובא? קבלו מאיתנו באהבה רבה – 3 רעיונות מדליקים ומקוריים במיוחד.

יום גיבוש בלב ים

באופן טבעי, רובם המכריע של ימי הגיבוש מתקיימים כשקרקע מוצקה נמצאת תחת רגלי העובדים. אלא שאפשר גם אחרת. יום גיבוש על יאכטה בלב ים הוא רעיון מופלא שיצליח להוציא מהעובדים שלכם את המיטב. תדמיינו את זה: יאכטה מפוארת, ארוחת גורמה, שמפנייה ללא הפסקה, מיטות שיזוף, מוסיקה טובה, ואם תרצו להוסיף איזו סדנה או פעילות מעניינת, בכלל טוב. תאמרו מה שתאמרו – בשהייה של כמה שעות על יאכטה מבודדת כשסביבכם רק כחול של ים ואוושת הגלים, ניתן לייצר גיבוש יעיל וחוויה נהדרת. בישראל פועלות עשרות חברות המשכירות יאכטות בדרגות פאר שונות למספר שעות. מומלץ בחום!

הנאה במהירות הבזק

דיברנו על כך שמרבית ימי הגיבוש מכילים קרקע מוצקה. תרשו לנו להוסיף שהם גם לרוב מתקיימים ללא תנועות מהירות מידי. אז לנו יש רעיון מעולם אחר – יום גיבוש במהירות הבזק! במקרה הזה, הרעיונות רבים וכל אחד טוב מהאחר. ניתן לקיים את יום הגיבוש במסלול קארטינג, בו תוכלו סוף סוף לנקום בבוס על העבודה הקשה עד לשעות הערב המאוחרות; תוכלו לבחור לשוטט בין הרחובות והסמטאות של ערים רבות ברחבי הארץ באמצעות סאגווי אישי; אולי בכלל תעדיפו לדהור על סוסים בלב הטבע, בין פרדסים ליערות; ואפילו משטח ההחלקה על הקרח יכול להוות קרקע נפלאה ליום גיבוש מיוחד במינו. כי ככה זה – כל יום, כל היום יושבים במשרד. אז ביום גיבוש – תדאגו להיות בתנועה.

משחקים מסביב לשעון

אחת המטרות המרכזיות של יום גיבוש היא להשתחרר ממעמסת היום יום, ואין כמו קצת להשתטות במשחקים של צעירים כדי להגיע לתחושת השחרור האולטימטיבית. יום גיבוש גדוש במשחקים ופעילויות יכול להיות רעיון נהדר. הוא יכול להכיל בחלקו הראשון משחק פיינטבול (לוחמה בכדורי צבע) סוער או לחילופין לוחמה בזירת לייזר טאג; הוא יכול להכיל אולם אירוח שבו עמדות משחקים רבות, כמו פלייסטיישן, שולחנות הוקי אוויר, טניס שולחן, כדורסל, שולחנות סנוקר ועוד; הוא יכול להפגיש את כולכם באולם הבאולינג למשחק שבו אין חברים ואין סנטימנטים; ועוד. חלוקת פרסים שווים לקבוצות המנצחות רק תשלים את אווירת היציאה מהשגרה ותגביר את הציפייה ליום הגיבוש של השנה הבאה.

תהיה הבחירה אשר תהיה, מומלץ לתת למומחים להפיק את יום הגיבוש עבורכם. שכרו את שירותיה של חברת הפקות, ותורידו לעצמכם את הבלגן מהראש. בהצלחה!