חורף 2020 טרם אמר את מילתו האחרונה, אך ביום בהיר ניתן כבר להריח את המצות של פסח, מה שאומר שהאביב בפתח, ואין זמן טוב יותר על מנת להיערך לעונת האירועים והשמחות הבאה עלינו לטובה. מה צופן לנו העתיד הקרוב של הענף? על כך תקראו מייד.

באנו לכאן, מתחת לשמיים

אולי זה החורף הגשום הנוסף שבא עלינו לטובה, אבל אחד ממאפייני האירועים הבולטים לאביב הקרוב הוא כיפת השמיים, כך שהביקוש לגני אירועים פתוחים, לצד אירועים עסקיים וימי גיבוש וכיף בחיק הטבע, מרקיע שחקים. עם ישראל התעייף מהתנורים ושמיכות הפוך ודורש אוויר צלול ובריזה ים תיכונית ממכרת. כמובן שלאלו מכם שמתכננים אירוע בחודשים החמים במיוחד, מומלץ לגבות את העניינים עם אולם קריר וממוזג.

תוכן מקורי ומהנה

גם השנה, כמו בכל העשור האחרון, אירועי הקונספט עדיין חיים ובועטים, רק שהגיע הזמן לרעיונות הרבה יותר מקוריים ומהנים. חדרי בריחה תפסו מאוד בשנה האחרונה בתחום אירועי החברה, כמו גם תחרויות אתגר למיניהן שתמיד נחשבות לאהובות על כולם. תראו לנו גם אחד או אחת שלא יסכימו להשתתף באירוע שכולו על טהרת הממתקים או סודות עולם הקוקטיילים, כשבין תחרות, סדנה או הפעלה ימשך גם הטרנד של הבאת אומן חושים, סטנדאפיסט או אפילו מנטור לשעה קלה של הופעה או הרצאה מעניינת.

המזכרת שנשארת…

שנים רבות חלפו מאז החלו לפלוש לשמחותינו צילומי המגנטים הידועים. מאז חלו כמה שינויים, תאי הצילום החלו לצבור תאוצה ופופולאריות, והמגמה צפויה להימשך גם בשנת 2020 (כי לצאת מאירוע בלי מזכרת, שקול-ערך ללא להגיע לאירוע בכלל…). לשנה החדשה יחדרו מזכרות העץ, כאשר צילום תמים ע"י צלם / תא / מראת צילום ודומיהם, הופך בין-רגע לבלוק עץ מלבני שתמונתכם מוצמדת אליו בגאון. מדובר במזכרת יפה ומיוחדת שלא תמצא את מקומה בפח במהרה…

איכות על חשבון כמות

ב-2019 החלה מגמה בתחום הקולינארי של ענף האירועים שצפויה להימשך גם השנה: פחות שולחנות עמוסים ב-20 סוגי סלטים, ארוחות עם 6 מנות וכמויות אוכל שהיו יכולות להשביע את חטיבת "גולני". איכות היא שם המשחק, ואת הכמויות הבלתי נדלות תשמרו לארוחות הבוקר בחופשות שלכם. ב-2020 תראו יותר מנות שף, יותר אקסקלוסיביות, יותר הקפדה על נראות המנות, שיהפכו, לפחות בחלקן, ליותר גורמה ופחות עממיות. זה לא אומר כמובן שהחומוס וסלט הירקות ייעלמו מהשטח, זה רק אומר שלאניני הטעם יהיה מבחר נרחב יותר. גם האגף הצמחוני והטבעוני ייהנו מעליית כוחם, והדחיקה רבת השנים של אוכלוסיות אלו לשוליים, תוחלף בהתקרבות למרכז הבמה, עם מנות איכותיות, מפתיעות וטעימות יותר.

הפקה מקצועית – ממשיכים מהמקום בו הפסקנו

מבחינת העומדים מאחורי הפקת האירועים, כאן אין שינויים לעומת השנה הקודמת ובכלל – העשור האחרון. כמעט כולם מבינים היום, שבשביל אירוע מקצועי, מוצלח ונטול תקלות, חובה לשכור חברת הפקות. ורצוי אחת עם ניסיון וחבר'ה שמבינים עניין. אירוע בהפקה עצמית? ההפסד כולו שלכם…