
הפקת אירוע – כשכל החלקים מתחברים
המוזמנים- העובדים/ בני ובנות זוגם/ הלקוחות/ הספקים…כולם מגיעים לאירוע, מלאי ציפיות, אולי גם קצת נרגשים… דיילות בלבוש מוקפד מקבלות את פניהם בחיוך, קבלת הפנים מזמינה
המוזמנים- העובדים/ בני ובנות זוגם/ הלקוחות/ הספקים…כולם מגיעים לאירוע, מלאי ציפיות, אולי גם קצת נרגשים… דיילות בלבוש מוקפד מקבלות את פניהם בחיוך, קבלת הפנים מזמינה
במאי הקרוב תחגוג מדינת ישראל עשור שביעי מאז ההכרזה על עצמאותה. מילותיו של דוד בן גוריון בנאומו ההיסטורי יהדהדו במערכות הגברה רבות ברחבי הארץ והחגיגות
כשמכירות המצות והחרוסת בסופרמרקטים עולות באלפי אחוזים, וכשפרסומי החופשות של מלונות ישראל מכריזים על מחירים של 5 ספרות למספר ימים בודדים, יש רק מסקנה אחת
דבר אחד אפשר לומר על הזיכרון האנושי. הוא קצר. כשאנחנו אומרים קצר אנחנו מתייחסים דווקא להיבט החיובי שבקביעה. טבעו של האדם להתקדם, להשאיר מאחור את
חודשי הקיץ נחשבים לעונת השיא במגוון רחב של ענפים. אחד הבולטים שבהם הוא ענף האירועים, ובעיקר – אירועי החברה. חושבים לפנק את עובדיכם עם אירוע כזה
חגי תשרי כבר ממש מעבר לפינה, ומיד לאחריהם נחכה כולנו לחג החנוכה שיגיע בשבוע האחרון של חודש דצמבר. זהו גם הזמן שבו נהוג להתחיל ולתכנן
על פי כלל התחזיות בענף האירועים, קיץ 2020 עומד להיות תוסס במיוחד בתחום אירועי החברה. אם גם אתם מעוניינים להצטרף למסיבה הממושכת ומחפשים רעיונות מקוריים
אנשים רבים העומדים בפני הפקת אירוע כזה או אחר, מוצאים את עצמם מתחבטים בשאלה האם לחסוך כמה שקלים (כביכול) ולהפיק את האירוע באופן עצמאי, או
מיתוג – המילה השולטת היום בכל מה שקשור לנראות של חברה, לשיווק שלה ולמערכת היחסים שהיא יוצרת עם קהל היעד שלה. מיתוג לא בא לידי
בין אלפי האירועים המתקיימים בישראל מדי שבוע, מתרחשות טעויות רבות בתכנון ובביצוע, אשר פוגעות באופן בוהק בהצלחת האירוע והנאת האורחים. אם גם אתם עומדים בפני הפקת
הערך המוסף – לצאת מהאירוע עם משהו חדש קשר ישיר ומובהק קיים בין הצלחת האירוע לשאלה האם העובדים יוצאים ממנו עם משהו שהם יוכלו לקחת
עוד לא הספקנו לשרוף את הקלוריות של אוזני ההמן, ואלו של המצה המטוגנת כבר ממש מעבר לפינה. בימים אלו, שבין פורים לחג הפסח, מתקיימים ברחבי