אם עד לפני שנים אחדות, רובם המכריע של הישראלים העדיפו באופן מובהק אירועי קיץ על כאלו המתרחשים בעונה הקרה, הרי שכיום יותר ויותר חוגגים גילו את קסם החורף הישראלי.

בסופו של דבר לא מדובר במזג אוויר קשה מידי, כך שעם מעט הכוונה ניתן להפיק אירוע חורפי שיהווה הצלחה כבירה. להלן הדגשים בדרך לשם.

מיקום נוח

אם בחודשים החמימים לאנשים פחות מפריע לבלות שעה או יותר על הכביש המהיר, בחורף כל דקה מחוץ לפוך ובתוך הפקק מעכירה את האווירה. אז בבחירת האולם שיארח את האירוע החורפי שלכם, מוטב למצוא כזה שלא דורש טנק דלק שלם ממרבית האורחים שלכם.

אווירה חמה

באופן טבעי, ועל אף החורף הישראלי המתון יחסית, בהפקת אירוע חורפי חשוב להיות מוכנים לכל מזג האוויר. לפיכך, כבסיס ראשוני, יש לדאוג לאולם המכיל אמצעי חימום נעימים (ולא כאלו שמייבשים את האוויר ויוצרים תחושת חנק), פינות ישיבה מפנקות עם פופים, שמיכות וכריות לאורחים שירצו להתכרבל, בר משקאות חמים ועשיר, חניה שלא הופכת לאגם כשארובות השמיים נפתחות וכדומה.

אל תתנו לתקוות שלכם ליום נעים לתפוס אתכם לא מוכנים לגשם ולסערה…

קייטרינג טעים וחמים

מרבית האנשים נוהגים לאכול באופן שונה בחורף לעומת בקיץ. כשהטמפרטורות יורדות, הגוף מבקש מאכלים חמים יותר. אין זה אומר כי צריך לוותר על פירות טריים, שייקים מרעננים ושאר מאכלים קלילים, צבעוניים ומתקתקים, אך חשוב להציע גם תפריט מפנק של מרקים בעלי ניחוחות נפלאים, ואפילו תבשילים ביתיים שיעניקו תחושת חמימות נעימה. כמובן שגם אלכוהול משובח נחשב למחמם גוף ונפש ידוע, וזה עוד לפני שהזכרנו שוקו מתוק וחם.

מוסיקה מקפיצה

בחורף, כשלעיתים כל מה שמתחשק זה להתכרבל מתחת לפוך עם שוקו חם, למוסיקה תפקיד חשוב במיוחד להצלחת האירוע. מהניסיון שלנו, חשיבותה של מוסיקה שמחה, מקפיצה, כזאת שתגרום גם לשקטים והרגועים מבין האורחים לפזז ברחבת הריקודים, גבוהה במיוחד. את הז'אנרים הרגועים יותר תשמרו ללילות הרומנטיים שלכם עם בן/בת הזוג. באירוע חורפי חייבים משהו שיקפיץ את החבר'ה!

תוכנית אומנותית מלהיבה

בין אם בקיץ ובין אם בחורף, בסופו של דבר לתוכנית האומנותית חלק מרכזי בהצלחת האירוע. על כן חשוב לייצר לוח זמנים מגוון, כזה שיתאים לקהל האורחים וימנע מהם שעמום ולפרוש מוקדם. באירועים עסקיים נפוץ להביא אמן אורח מתחום כזה או אחר (זמר או אמן חושים, לדוגמה), אפשר לדאוג לתחנות פעילות שונות (עיסויים, יצירה, משחקי אתגר שונים) ועוד. באירועים פרטיים, תלוי מה האירוע. בבר/בת מצווה כדאי לתת לדמיון לעוף, כי ילדים משתעממים בקלות. בבריתות או חתונות, הארוחה בשילוב המוסיקה ואולי עוד איזה סרטון היתולי או שניים – ואתם מסודרים.

ונסיים בהמלצה חמה להיעזר בשירותיה של חברת הפקות לטובת האירוע החורפי שלכם. זוהי השקעה קטנה שמולידה אירוע גדול וחוסכת הרבה כאבי ראש מיותרים… בהצלחה!