בין אלפי האירועים המתקיימים ברחבי הארץ מדי שנה, בולטים כמה מהם הרבה מעל כולם. אנחנו מתכוונים כמובן לאירועי היוקרה – אירועים שאף אחד לא שוכח לעולם. מהם הדגשים להפקת אירוע שכזה? הישארו עימנו.

5 כללים להפקת אירועים יוקרתיים

לא כל אירוע שמציע קוויאר למנה ראשונה, מנגן מוצארט בזמן המנה העיקרית או דורש מאורחיו להגיע מחויטים ומגונדרים – הופך לאירוע יוקרה. באירוע העונה להגדרה זו ישנם שלל מאפיינים, המתחילים כבר בשלב ההפקה וההזמנות, ונמשכים לאורך כל הערב עד לעזיבת אחרון האורחים. איך מפיקים אירוע שכזה? שאלה מצוינת…

  • משדרים יוקרה בכל אלמנט ופרט – בדיוק כמו קוביית הדומינו שהונחה לא נכון ומצליחה להפיל את כל השאר, כך גם בתהליך הפקת אירועים יוקרתיים: רכיב אחד שלא ישדר על אותו גל יוקרתי, יפיל עימו את כל שאר הרכיבים יחד. אז תחשבו, תדברו ותעשו יוקרה. משלב ההזמנות ועד לשלב הקינוחים.
  • עיצוב האולם – חשוב בכל אירוע, אבל עם דגש מיוחד באירועי יוקרה. חשוב לשכור את שירותיו של מעצב או חברה המתמחים בז'אנר אירועי היוקרה, כי איש מקצוע שלא "שוחה" בתחום, עלול לייצר עיצוב מאולץ, לא מסונכרן וכזה המשתדל מאוד להיות יוקרתי, אבל לא ממש מצליח.
  • קייטרינג – תתפלאו, אבל גם מאירועי יוקרה מפונפנים, האורחים שלכם לא ירצו לצאת רעבים. אז נכון, בהפקת אירוע יוקרתי אולי כדאי לוותר על המבורגר וצ'יפס וחומוס עם פיתה במרכז השולחן, אבל זה לא אומר שלא צריך מנות מוקפדות, עשירות וטעימות,  שלא רק מושכות את העין וזה הכל.
  • תכנית אמנותית – אין לנו שום דבר נגד מוסיקה ים תיכונית או טרנסים פסיכודליים, אלא שלאירועי יוקרה הם קצת פחות מתאימים. מפיקי אירועים יוקרתיים רבים ממליצים על להקה בינלאומית, על הרבה מוסיקה קלאסית וקצת פחות טעימות מהביצה המקומית שלנו.
  • עובדי המקום – לא צריך יותר ממלצר שלועס מסטיק במהלך עבודתו או ברמנית שמוזגת יין לבן בכוס של יין אדומה כדי לחרב את הפן היוקרתי מהאירוע שלכם. לכן, במהלך הפקת אירועים יוקרתיים חשוב לוודא שצוות עובדי המקום מודע לציפיות ולדרישות, ולדאוג שלא תהיה סטייה ולו הקלה ביותר, מהסטנדרט הגבוה המצופה מהם.
  • אווירה כללית – אווירה נוצרת משלל אלמנטים, מתאורה, דרך קבלת הפנים, עיצוב השולחנות, חופה אם מדובר בחתונה ועוד. גם כאן – טעות אחת עלולה לבטל את הישגי ההפקה ברגע. אז דאגו לייצר הרמוניה של אלמנטים יוקרתיים לאורך כל שלבי האירוע (וכן, גם נראות השירותים קובעת).

היעזרו בחברת הפקת אירועים מקצועית

המסקנה לאור כל אלו – חובה לשכור את שירותיה של חברת הפקות מקצועית בתחום אירועי היוקרה, כי אם תנסו לבד (ולא משנה כמה החיים שלכם יוקרתיים ביום יום), אתם תיפלו כמו כדור שלג מהר תלול. כי אם כבר יוקרתי, אז שיהיה הכי מקצועי שרק אפשר. בהצלחה!