לא בכדי לישראל הוצמד הכינוי סטארט אפ ניישן, מספר הסטארט אפים בישראל הוא מהגבוהים בעולם. חברות סטארט אפ גדלות ומתפתחות. חלקן נמכרות, חלקן מתמזגות וחלקן גדלות והופכות לחברות מן השורה הראשונה.

עולם הייטק הישראלי בכללותו רווי חברות בגדלים שונים, ריבוי החברות מייצר ריבוי תחרות גם בעולם התעסוקה. עובדים הפכו להיות מצרך יקר ערך, והחיזור אחריהם אינטנסיבי במיוחד וכולל משכורות גבוהות, תנאים שקשה לסרב להם וגם חשבו לא פחות לחלק ניכר מהעובדים ההווי הארגוני.

ההווי הארגוני בחברות הייטק

ההווי הארגוני מושפע לרוב מרמת ההשקעה של הארגון בעובדיו. פעילויות פנאי מסוגים שונים בהרכב כלל ארגוני, בהרכב מחלקתי, בהרכב משפחתי ועוד. חברות הייטק הבינו מזמן שהדרישות של עובדיהם גבוהות והתחרות על כל עובד גדולה מאד. לצד השכר והתנאים האישיים הפקת אירוע לחברת הייטק הפך להיות נחלתם של ארגונים רבים.

כפועל יוצא מהיותם ארגונים מבוססים, לרוב, חברות הייטק ישקיעו משאבים רבים בהפקת אירוע גרנדיוזי לעובדיהם. הפקת אירוע בחברת הייטק יהיה מושקע במיוחד ויכלול את מיטב האלמנטים הקיימים בשוק. אוכל משובח, משקאות וקונספט בידורי משובח ומושקע. לצורך הפקת אירוע רב משתתפים אשר יענה על הציפיות ושידובר בו רבות לרוב ישכרו את שירותיה של חברת הפקות אירועים.

חברת הפקות אירועים, תרכז את המידע מהארגון תכיר ותלמד את ההוויה והאופי הארגוני ותפיק עבורו אירוע תפור למידותיו. לניסיון בהפקת אירוע רב משתתפים לארגון גדול הוא היכולת לנהל את האירוע באופן חלק ולהפיק את הטוב ביותר במסגרת התקציב אשר הוקצה לטובת הפרויקט.

רק חברת הפקות מנוסה- אסור להתפשר

תקציבי העתק של חברות הייטק מייצר לא מעט כאבי ראש לחברת ההפקות. תקציב גדול אינו מקל בהכרח על העבודה. לניסיון של חברת ההפקות משקל גדול מאד בהצלחת האירוע, היכולת לנהל אותו באופן מיטבי לשביעות רצון הלקוח ואף מעבר הוא אתגר לא קטן. הפקת אירוע לחברת הייטק מצריך כניסה לעובי הקורה, לפרטי פרטים וזאת על מנת שלא יישארו היבטים בלתי פתורים. החל משלב גיבוש הקונספט, בחירת המיקום, האוכל, ההופעה ועוד. כל אלה מצריכים ניהול של עשרות גורמים אשר לכל אחד תפקיד משמעותי בהצלחת האירוע. תזמון בין הספקים השונים, תיאום וסנכרון הכרחיים להצלחת האירוע.

לסיכום, אם את/ה מנהל/ת רווחה בחברת הייטק את/ה רוצה חברת הפקות מנוסה להפקת האירוע של הארגון. הכנס/י לקטגוריית הפקת אירועים באתר שלנו והתרשמי מיכולות ההפקה שלנו.

בשמחות!