אם אתם עומדים בפני הפקת אירוע ומוכנים להסתפק באירוע נחמד, כזה שאנשים ייהנו במהלכו, אך לא יחושו כל צורך לדבר עליו לכשיסתיים, השורות הבאות אינן מיועדות עבורכם. כי כשאנחנו עומדים להפיק אירוע, אנחנו לא מסתפקים בשום דבר שהוא פחות ממושלם. מעוניינים שהאירוע שלכם יהפוך לשיחת היום ולא יודעים כיצד? הצטרפו אלינו למדריך הפקת אירועים מקוצר אך מושלם.

סדר, ארגון ותכנון מקדים

הבסיס של כל תהליך הפקת אירועים מוצלח טמון בתכנון המקדים. ככל שהוא יהיה מסודר יותר, ככל שהוא יכיל לוחות זמנים מוגדרים וברורים, ככל שלא יהיה בו מקומות לספק ודברים לא ברורים, כך האירוע עתיד להיות, בסבירות גבוהה, מוצלח יותר. אז לפני שאתם ניגשים ל-LINE UP, לקייטרינג ולאומן האורח, אל תשכחו את המתכון המדויק לאירוע נטול תקלות, יציב ומאורגן.

התאמה לקהל האורחים

מטבע הדברים, כולנו רואים את החיים דרך העיניים של עצמנו. כך במוסיקה, כך באוכל וכך בכל דבר אחר שעושה לנו טוב. אלא שכדי להגיע לאירוע מושלם, צריך לזכור שלא כל מה שטוב / יפה / נעים / טעים / מהנה עבורנו, הוא כזה גם עבור האורחים שלנו.  נאמר בפה מלא – אל תניחו את הרצונות שלכם בצד ותשכחו מהם. העניקו להם ולכם את החשיבות הראויה כבעלי האירוע, אך זכרו – מאות חברים, קרובי משפחה וכל מה שביניהם עומדים להשקיע, להגיע ולכבד אתכם למספר שעות. כבדו אותם בחזרה והעניקו מידה של הנאה לכוווולם (זכרו את הטבעוניים, הצמחונים, אוכלי הכשרות והילדים; הקדישו זמן לסוגי מוסיקה שונים; ובקיצור – עשו כל שביכולתכם כדי שאף אורח לא ייצא מאוכזב).

סיפורו של הערך המוסף

אבל עם כל הכבוד לארגון ולהתאמה, האלמנט המבדיל בין אירועים טובים לאירועים מעולים טמון בערך המוסף. זה נכון שבכל תהליך הפקת אירועים תהיה התמקדות באוכל משובח  ומוסיקה טובה שכולם ייהנו מהם, אבל בלי משהו ייחודי, כזה שזוכרים כמה שנים קדימה, האירוע שלכם לעולם לא ייכנס לפנתיאון. ומה יכול להיות אותו הערך המוסף? ובכן, זה כבר ממש תלוי בכם ובתקציב שלכם. הופעת אומן, זמר, להקה, סטנד אפיסט, אמן חושים או כל רעיון אחר שעולה לכם בראש – הם כמעט הצלחה בטוחה; פעילויות שונות בשיתוף הקהל, בריכה, סדנאות – כל אלו ועוד רבים אחרים עשויים להפוך את האירוע שלכם לנוצץ במיוחד. אז אל תגבילו את היצירתיות שלכם. כי מהמקום היצירתי נולדים האירועים הטובים ביותר…

שמרנו את החשוב ביותר לסוף

לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין – אירועים מושלמים מתרחשים, ב-95% מהמקרים, כאשר חברת הפקת אירועים מקצועית יוצרת אותם. נכון, זו השקעה כספית לא מבוטלת, אבל אם לא תשקיעו באירוע שלכם, מתי כן? אז תשתחררו מהכבלים ומהמגבלות, ותתנו לחבר'ה המקצוענים לעשות את העבודה עבורכם. בהצלחה!