אם עד לפני עשור העובדים פשוט העריכו את עצם קיומו של אירוע חברה שהופק לכבודם, הרי שכיום כשהדבר נפוץ במיוחד הדרישות עלו, ועל כן כדאי מאוד שתשקיעו בהם. אחרת שיחות המסדרון בימים שאחרי יתנהלו בפרצופים חמוצים, וסביר להניח שגם התפוקה שלהם תרד משמעותית. בדיוק מהסיבה הזאת החלטנו לרכז עבורכם מספר רעיונות מדליקים שכבר הוכחו ככאלה שעובדי ישראל אוהבים. קראו ויישמו בחברתכם.

בים, בבריכה וביער

החלטתם לערוך את האירוע שלכם בחודשי האביב או הקיץ? החלטה נבונה! עכשיו כל שנותר הוא לבחור את המיקום האולטימטיבי לתקופה החמה, והנה כבר עשיתם חצי מהעבודה. אז אם מדברים על החודשים הלוהטים (יוני עד ספטמבר), אין כל ספק – אירוע בים או בבריכה הוא האידיאלי. ומה בתפריט? משחקי מים ותחרויות היתוליות; אוכל מכל הבא ליד (בעיקר כזה שמקרר את הגרון) ושתייה כיד המלך; מוסיקה טובה, הפעלות משעשעות ותאמינו לנו, אין עובד שלא יברך אתכם על האירוע המוצלח.

אם חודשים אפריל-מאי או אוקטובר-נובמבר הם החודשים שלכם, אפשר לבחור באפשרות הכי טבעית שיש – פיקניק ופעילות בלב אחד מהיערות היפים והרבים שבישראל. כל שצריך הוא אוכל ובירות, פעילות תחרותית או בידורית, ואולי כמה משחות נגד יתושים. כל השאר – יבוא לבד.

סדנאות מומלצות שעושות את ההבדל

אחד הטרנדים החמים בענף אירועי החברה הוא הסדנאות הנלוות. הקסם שלהן טמון בהיותן משתלבות עם כל אירוע וכל קונספט נבחר, מבלי להשתלט עליו. בצד, בשקט, כשרק מי שרוצה – משתתף ונהנה. אילו סדנאות ישנן? הנה כמה מהטובות ביותר:

  • סדנת פיסול, קרמיקה וגילוף בעץ.
  • סדנת ציור ואמנות.
  • סדנת עיסויים.
  • סדנת בישול.
  • סדנת שוקולד וקינוחים.
  • סדנת יוגה צחוק.
  • סדנת תקשורת ועצות לזוגיות טובה.
  • סדנת צורפות ועיצוב תכשיטים.
  • סדנת נגינה על פסנתר או כלי אחר.

ניתן לשלב באירוע כמה סדנאות, כדי שכל אחד ימצא את מקומו ויתחבר.

המופע המרכזי

הסיבה המרכזית בזכותה עובדים אוהבים כל כך אירועי חברה היא הקלילות הנושבת מהם, בניגוד למציאות היום יומית במשרד. טעות קשה תהיה לוותר על הרוח הזאת ולהפוך את האירוע לרציני ונוקשה. לשם כך, המופע המרכזי שבו (ורצוי שיהיה מופע שכזה) חייב להיות כזה שיגרום להם לצחוק (או לכל הפחות לחייך). סטנד אפ הוא תמיד בחירה מנצחת; גם הרצאה קלילה של אדם (מפורסם או לא) שיודע להעביר מסרים ולייצר חיוכים גם יחד; או אולי להקה או זמר/ת המציגים שילוב מנצח של מוסיקה שמחה, ריקודים, תלבושות, תיפופים ושאר האלמנטים שמצליחים להקים את כולם מהכיסא; וכל רעיון נוסף אחר שמתאים לעובדים שלכם ויעשה להם טוב על הנשמה.

אירועים מומלצים נוספים

לא נאמר לכם שלום בלי רשימה קצרה נוספת של רעיונות, וטיפ אחד חשוב. אז איך נשמע לכם אירוע בחדר בריחה? או אירוע בשלג (אתר החרמון או אתרים מלאכותיים ברחבי הארץ)? ומה לגבי אירוע בלב ים עם הפלגה נעימה? או אירוע אקסטרימי עם קירות טיפוס, אומגות, מתקני צניחה חופשית מדומים, רפטינג ועוד?…

ובכל מקרה, מה שלא תבחרו – קחו חברת הפקה שתעזור לכם בתהליכי התכנון. כל אירועי העובדים המופקים בעזרת חברת הפקה, יוצאים הרבה יותר טוב… בהתחייבות!