למעלה מ-50 אלף חתונות נערכות מדי שנה בישראל. כמות דומה של אירועי ברית, בר/בת מצוות ואירועים עסקיים כאלו ואחרים, משלימים תמונה מובהקת של עם שחוגג, והרבה. שאלות רבות עומדות בפני בעלי השמחה ובראשן – כמה זמן מראש יש להתחיל בתהליך הפקת האירוע? על כך ננסה להשיב מייד.

הפקת אירוע – לא טוב להיות האדם לבדו…

אך לפני שננסה להבין האם שעתיים אחרי כריעת הברך יש להתחיל לחפש גני אירועים והאם כבר ביום ההולדת 12 יש לבחור חברת קייטרינג לבר המצווה, תרשו לנו לדבר על עניין אחר – הפקת האירוע בידי חברת הפקות מקצועית. מדי שנה, שיעור האנשים שבוחרים לא להפיק את האירוע בכוחות עצמם עולה באופן משמעותי, וטוב שכך. איך שלא תסתכלו על זה – תהליך הפקה מקצועי תמיד יהיה פשוט יותר, והתוצאה הסופית – מרשימה הרבה יותר. בימינו, כשציפיות האורחים גבוהות הרבה יותר, הקושי להפיק אירוע מתוקתק, בו כל הגורמים עובדים בסנכרון מושלם ומספר התקלות עומד על אפס, גבוה פי כמה. אז תעשו לעצמכם ולאורחים שלכם טובה – אל תפיקו את האירוע בכוחות עצמכם.

הפקת חתונה – אל תבזבזו זמן יקר

אין ויכוח על כך שחתונה היא האירוע המאתגר ביותר להפקה. כמות האורחים הגבוהה, ריבוי התחרות אצל כל ספקי השירות השונים, שלבי האירוע השונים הדורשים היערכות נפרדת לצד סנכרון מושלם – כל אלו גורמים לתהליך ההפקה להיות ממושך במיוחד. לאור זאת, המלצתנו החמה היא לא לחכות יותר מדי: הצעתם נישואין? מתכננים להתחתן בטווח של שנה לכל היותר? אל תשבו על הגדר. מצאו חברת הפקות והוציאו את התהליך לדרך. כך תוכלו ליהנות ממחירים זולים יותר, מגמישות של הספקים (שלבטח לא יהיו תפוסים באירועים אחרים) ובאפשרות לשנות את דעתכם אם תרצו. חשוב לקחת את ההפקה ברוח טובה ורגועה, בטח ובטח אם היא מתפרסת על פני תקופה כה ארוכה, ולא להפוך ל"עבדים" לתהליך.

הפקת בר / בת מצווה – כמה חודשים, ואתם מוכנים!

גם לקראת חגיגות בר המצווה (או בת המצווה), אין היגיון בלהמתין עד לדקה התשעים. יחד עם זאת, במקרה זה מדובר בהפקה מעט פחות סבוכה, ועל כן 3-6 חודשים לפני הערב הגדול אמורים להספיק כדי לייצר אירוע בלתי נשכח לילדים ולמבוגרים גם יחד. למרות שמדובר בהפקה קלה יותר, אל תזלזלו באתגרים הטמונים בה, ובעיקר בשאלה כיצד לגרום לילדים לשמור על עניין גבוה לאורך כל האירוע. מומלץ לבחור חברת הפקות בעלת ניסיון באירועים שכאלו.

אירועים אחרים – הכול שאלה של מורכבות

במרבית האירועים האחרים כמו חינות ואירועים עסקיים, כחודשיים עבודה יספיקו. מצד שני, יש גם חריגים. אם באירוע החברה שלכם אתם רוצים את עומר אדם, כנראה שתצטרכו להתעורר קודם. בכל אופן, נמליץ לבחור חברת הפקה כבר ברגע שהוחלט על קיום האירוע, ולהתייעץ איתם לגבי מועד תחילת ההכנות.

רק בשמחות!