האם ידעתם שבממוצע, כמעט בכל דקה נערך אירוע ברחבי המדינה? עם קרוב ל-55 אלף חתונות, כ-150 אלף אירועי חברה, מספר דומה של בריתות (לבנים ולבנות) ועשרות אלפי אירועים נוספים (בר/בת מצוות, חינות ועוד), 525,900 הדקות שמתקתקות במהלך שנה שלמה מתמלאות כמעט כולן באירוע כלשהו. מהם הסודות הכמוסים שמבדילים בין האירועים המושלמים ביותר לבין אלו שנועדו מראש לכישלון מהדהד? הישארו עימנו.

אולמות, גנים ומה שביניהם

לכנות את בחירת המקום המארח "סוד" זה אולי לא מדויק, אבל גם אם כולם יודעים את חשיבות הבחירה, זה לא מפחית מהמשמעות שלה. כ-850 אולמות וגני אירועים פועלים בישראל, והבדלי הרמות – בולטים. אז נכון, לא מומלץ להשקיע 90% מהתקציב על האולם המארח וכן חשוב להתאים את היכולת הכלכלית לרמת ההדר והפאר, אבל בכל זאת חשוב לזכור שבמקום שתבחרו, האורחים עומדים לבלות לפחות כמה שעות, כך שזה ממש לא רק עניין של רושם ראשוני. אז לא חייבים נוצץ ומנקר עיניים, אבל בהחלט חשוב לבחור מקום אסתטי, נקי ונעים, שעושה חשק להישאר.

ברכת המזון – לחשוב על כולם ולא רק על עצמכם

הסוד השני הוא הטעים מכולם – הסוד הקולינארי. שתי טעויות נפוצות בהקשר של בחירת המנות שתוגשנה עלולות לתת לאירוע טעם רע (תרתי משמע). ראשית, המחשבה ש"מה כבר יכול להיות? אוכל באירועים תמיד מוצלח", ושנית, לחשוב דרך בלוטות הטעם שלכם ולא לפתוח את הראש לטעמים המועדפים על אורחיכם. לאור זאת, נמליץ בחום לקבל את ההחלטה במשותף עם לפחות שני אנשים נוספים (רצוי בעלי טעם כללי שונה מכם באוכל), לבחון לפחות 2 חברות קייטרינג כדי להבין את הבדלי האיכות, ולבחור תפריט מגוון, המעניק מקום של כבוד לסוגים שונים של טעמים, מטבחים וסגנונות. נ.ב: נא לא לשכוח את האלרגיים, הצמחוניים, הטבעוניים, הדתיים והילדים.

תאווה לאוזניים – מוסיקה…

זה נכון שמרבית האירועים הנערכים בישראל כוללים חלקים בהם האורחים קמים מהשולחנות ומפציעים במיטב תנועות הריקוד שלהם לצלילי מוסיקה קצבית. אך גם באירועים הרגועים יותר, מוסיקת הרקע היא חלק בלתי נפרד מהחוויה. אז אל תתנו לשקט להשתלט על השמחה. היעזרו באנשי מקצוע ובחרו LIST PALY נעים ומגוון לרגעים המתאימים.

ליין אפ עשיר – שלא ישתעממו לכם

כאמור, שיעור ניכר מהאירועים הם אירועי חברה ומסיבות בר/בת מצווה. המשותף להם – הצורך להפעיל את האורחים, ולייצר ליין אפ הכולל הופעה כלשהי, סדנאות, סרטון משעשע וכדומה. חשוב שההפעלה תתאים לרוח האירוע ולקהל האורחים, ושתשתלב באירוע ולא תשתלט עליו. זכרו – באירועים רבים השעמום הוא האויב הגדול מכולם, והוא זה שעלול להבריח את החבר'ה מוקדם מהצפוי…

אירוע מושלם – עם קצת עזרה מהמומחים

את הסוד החשוב מכולם השארנו לסוף: אירוע טוב, מקצועי ורציני הוא כזה שמארגנים אותו בעזרתה של חברת הפקות מקצועית. כי עם כל הכבוד ליכולת הניהול והארגון שלכם, ההבדל המהותי ביותר בין צל"ש לטר"ש טמון בשירותיה של חברת הפקות מובילה. אז אל תיקחו סיכונים מיותרים, שכרו חברת הפקות ותיהנו מראש שקט ואירוע מושלם.