רק בשנים האחרונות הפכו אירועי חברה לחלק בלתי נפרד מהתנהלותן של אלפי חברות בישראל. התובנה שלאירועים אלו משמעות גבוהה בקרב העובדים ותרומתם למוטיבציה ולתפוקה שלהם, התחלחלה בקרב בעלי ומנהלי החברות. אך עם הפיכת האירועים לעניין שגרתי, התעצם הצורך ביצירתיות, מקוריות וחדשנות. אז אם גם אתם עומדים בפני הפקת אירוע שכזה ואין במוחכם רעיונות לקונספט בלתי נשכח, הישארו עימנו למסע בין רעיונות יצירתיים לאירועי חברה.

רעיונות עם יצירה

מתחילים עם אירוע חברה אשר ליבה של התכנית האומנותית שבו הוא בסדנה כזו או אחרת. הסדנה יכולה להתקיים בצד האולם וכל מי שיחפוץ, ישתתף בה, או במהלך האירוע בהשתתפות כל הנוכחים. אילו סדנאות אפשריות? אין סוף! סדנת בישול בסגנונות שונים, לדוגמא. או סדנת ספא שתהפוך כל עובד שיחפוץ בכך למעסה מבריק. אם עובדיכם הם צעירים בנפשם וברוחם, סדנת אלכוהול היא רעיון נפלא בו ילמדו החבר'ה איך להכין קוקטיילים מרעננים. סדנאות אפשריות נוספות – סדנת ריקוד, אמנות לחימה, מיסטיקה ועוד.

אירועי קונספט – יצירתי ומלהיב

נעבור לאירועי קונספט של ממש, בהם הכל מותאם לבחירה שלכם (שבה נדון מיד) – התלבושות, עיצוב האולם, האוכל, המוסיקה והפעילויות. אירועי קונספט סבוכים להפקה ודורשים דייקנות ומסירות מבעלי המקצוע ושיתוף פעולה מצד העובדים (למשל בנושא התלבושות), אך הם שווים את המאמץ. ניתן להפליג למרחקים בספינת הדמיון של בחירת הקונספט. הנה כמה רעיונות שאנחנו אהבנו: סרטי וולט דיסני, תכניות ריאליטי (הישרדות, המרוץ למיליון, דה ווייס ועוד. מעצבים את המקום בהתאם, חושבים על משחקים ומשימות ואם בחרתם הישרדות, אוכלים רק אורז!..), שודדי הפיראטיים, לונה פארק (שולחנות מעוצבים בצורת מתקנים, למשל. הבאת מתקנים ניידים כמו משקפי מציאות מדומה, קליעה לסל, הוקי אוויר וכדומה), אבירים ונסיכות (נא להתלבש בהתאם!), ימי הביניים, המערב הפרוע, התרבות האפריקאית, תקופת התנ"ך (מי רוצה להיות משה רבנו?) ואפילו – תאמינו או לא – אירוע חברה בקונספט בית כלא, עם כל האביזרים, התלבושות והעיצוב הכרוך בכך (למעט האוכל שיכיל יותר ממרק ולחם).

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

יצירתיות לאירוע חברה עשויה למצוא את ביטויה לא רק בתוכן, אלא גם במיקומו. אתם מוזמנים לצאת מהשגרה של אולמות, גני אירועים ומתנ"סים ולחשוב מגניב. חוף הים (כי אין יותר כיף מאירוע חברה בכפכפים) יער סבוך עצים, תצפית נוף מדליקה, על שפת אגם טבעי, בפארק ירוק ומרשים או בכל מקום אחר בו העובדים שלכם ירגישו בנוח ואתם תרגישו ששיחקתם אותה.

לקראת סיום, הנה כמה טיפים חשובים להצלחת אירוע החברה שלכם: ראשית, התאימו את סגנון האירוע הנבחר לאופי העובדים שלכם. אתם מכירים אותם הכי טוב, אז אל תכפו עליהם את מה שאתם אוהבים. שנית, התכוננו מספיק זמן מראש. ולא, חודשיים זה ממש לא מספיק. שלישית (והחשוב מכולם) – אל תתפשרו על המפיק שלכם. בחרו איש מקצוע מנוסה, יצירתי ובעל מוטיבציה גבוהה. בהצלחה!