קמפיין לקראת אירוע חברה

בדומה לחברות רבות, החלטתם גם אתם לערוך אירוע חברה מושקע ויצירתי, במטרה להפיח חיים בשגרת העבודה הקדחתנית. עובדי חברות גדולות וקטנות מחכים במשך כל השנה לאירועי החברה, הגורמים להם סיפוק רב ומרעננים את שגרת העבודה. בתום האירוע, ניתן להיווכח בתועלות הרבות שהניב: העובדים חשים משוחררים יותר, וחוזרים לעבודה ביתר מרץ ורעננות. במסגרת הפקת אירוע חברה מקצועי, רבים שוכרים שירותי חברה להפקת אירועים על מנת לבנות קמפיין מקדים ליצירת מעורבות וציפיה של העובדים לקראת האירוע. בכתבה הנוכחית נסביר כיצד לתכנן אירוע חברה שיותיר חותם על העובדים למשך שנים.

למי נועד האירוע?

אירוע חברתי מוצלח מתחיל בראש ובראשונה בקמפיין ייחודי ששם את העובד במרכז. מקובל לחשוב שהפקות אירועים נועדו לשיפור יחסי הציבור של החברה, ומטרתן לשוות לבית העסק מראה מכובד וייצוגי. אולם, הפקת אירוע חברתי לא מיועד רק עבור הלקוחות, אלא גם עבור העובדים. בית העסק המעסיק מספר לא מבוטל של עובדים, לא תמיד יכול להתייחס לכל עובד בנפרד, ואירוע חברה המאורגן מתוך מחשבה על העובד יכול לחזק את תחושת השייכות והמעורבות של העובדים לחברה. עובדים שחשים שחשבו עליהם, שהעריכו אותם ושמוכנים להשקיע בהם, יהיו בסופו של יום עובדים יעילים ושמחים יותר.

תהיו יצירתיים

ניתן להתייחס לקמפיין המקדים אירוע חברה, כפי שאנו מתייחסים להפקת כנס מקצועי בתחום העסק שלנו. במקרה זה אנו מקפידים לבחור את המרצים המעולים ביותר, ליצור קמפיין שיווקי עם סלוגנים קצרים ומעניינים, לשלוח פרסומים ורקע מקדים על הכנס וחומרים נוספים שיצרו התעניינות אצל קהל היעד. אם כן, למה לא לנקוט באותה שיטה בהפקת האירוע החברתי? כדי ליצור יוזמה ומעורבות של העובדים, תוכלו לספק להם מידע מסוים על נושא האירוע, התוכנית והאנשים שיופיעו באירוע במטרה ליצור התעניינות עוד לפני תחילת האירוע. כמו כן, תוכלו לחלק פרוספקטים או לפרסם את האירוע ברשתות החברתיות כך שהעובדים יקבלו רק "טעימה" ממנו, עובדה שתעודד אותם להגיע.

להיעזר בציוני דרך

בכל אירוע חברתי, יש את גולת הכותרת שכל העובדים מצפים רק לה, ועבורה
"שווה" להם להגיע לאירוע. במידה ואתם מתכננים אירוע חברתי לקראת פורים למשל, גולת הכותרת יכולה להיות מסיבת התחפושות הראוותנית המבוססת על מוצרי החברה, המצריכה את העובדים לחשוב מראש על מה יתחפשו. זו דוגמא מעולה ליכולת של הארגון או לחילופין חברה מקצועית להפקת אירועים לקחת ציון דרך ולהפוך אותו למוקד ההתעניינות המרכזי. אם אתם יודעים מראש שעובדי החברה שלכם מצפים לאטרקציה מסוימת, זמן קצר לפני האירוע תוכלו לרמוז על כך בקמפיין שתערכו, עם משפטים מעניינים ומסקרנים בסגנון "מי שלא שם, מפסיד" וכדומה. ניתן להיעזר בחברה מקצועית להפקת אירועים, כשהרעיון המרכזי הוא ליצור ציפייה והתעניינות לקראת אירוע. כך תוכלו להיות בטוחים, שמרבית העובדים יגיעו לאירוע, ובסופו של יום תצליחו להעביר את המסר המבוקש.