מי אתה לקוח יקר?

לקוח אוהב להרגיש מיוחד, הוא רוצה להרגיש שישבו ויצרו במיוחד עבורו ולא שלפו תבנית שחוקה ומשומשת מתוך המגירה. לקוחות עסקיים מצפים מאיתנו ובצדק לחשוב מחוץ לקופסא. למען האמת, הרבה מעבר. בבואנו לתכנן אירוע נכיר היטב את הלקוח. נלמד ונבין את הד.נ.א הארגוני. מי הם עובדי הארגון, מה הן ההעדפות שלהם. מה בעצם "עושה להם" את זה.

בשלב השני לאחר שהבנו את ההעדפות, נכנס לעובי הקורה. הכניסה לעובי הקורה אומרת בעצם תכנון קונספט מפורט ככל שניתן. סוג האירוע (מופע, קונצרט, הפעלה, מסיבה) ותכנונו לפרטי פרטים, אנו רוצים להפתיע את הלקוח בכל פעם מחדש. לגרום לסיפוק אדיר ולהפוך את המאורע לבלתי נשכח.

הפרטים הקטנים

קטן כגדול כל אירוע מורכב מהרבה מאד פרטים קטנים, תזמונים ואלמנטים שהשילוב ביניהם קריטי להצלחת ההפקה. בין אם זה תזמון הגשת המזון ובין אם זה רגע תחילת המופע. על מנת שאירוע ייחרט בזיכרון אותו שילוב צריך לקרות בצורה מושלמת. לכל אירוע קסם משלו וכאן נדרשים לא מעט יצירתיות ותעוזה. כפי שציינו קודם לכל לקוח חשוב להרגיש יחיד ומיוחד.

לקוחות עסקיים – אגוז קשה?

לקוח הוא לקוח. הוא לא תמיד צודק אבל הוא בהחלט משלם ויותר מכך הוא בחר בנו ושם בידינו את המושכות להוביל הפקה ארגונית רחבת היקף, מאותו הרגע אנו עובדים בתיאום מלא מול גורם בארגון אשר אמון על קבלת ההחלטות הנוגעות לאירוע. אותו גורם מקבל את ההחלטות או לכל הפחות מקבל את ההחלטות בשיתוף עם הנהלת הארגון. למרות המורכבות הטמונה בריצוי מספר גורמים חברת הפקות מנוסה תדע לשלב את הכוחות ולנתב את התהליך באופן שיאפר ביצוע חלק ולשביעות רצון כולם.

אירוע לזכור אותו

כל מנהל בארגון מעוניין שהאירוע עליו הוא חתום יקצור שבחים, אנו מודעים לכך. ניסיון עתיר שנים מאפשר לנו להתאים לכל לקוח / מנהל חליפה התפורה למידותיו. לדעת לשים דגש על צרכים ארגוניים ואישיים שיובילו את ההפקה למקום בו המשתתפים בה לא היו בעבר. אומץ כבר אמרנו. עם זאת, אין סיבה להילחץ או לחשוב שדברים נעשים בקלות דעת. ההיפך, חשיבה ומחשבה על הפרטים הקטנים ביותר מייצר עבורנו קרקע פורייה ליצירה מעניינת ומקורית. כזו שלא נראתה קודם ומייצרת אמביציה להפקת האירוע המרתק הבא.