יום האישה הבינלאומי מתקרב וחברות רבות רוצות דווקא בזמן זה לשים זרקור על העובדות בחברה. כן, אלו שמתמודדות מדי יום עם הניסיון לאזן בין המשפחה והעבודה, אלו שעובדות לפעמים ימים כלילות לטובת החברה, אלו שהן בדרך כלל הכוח המניע בתוך עולם שלעיתים נחשב, גם אם זה שגוי, לעולם של גברים.

למה בכלל לפנק את העובדות שלכם?

כאמור עובדות החברה הן בדרך כלל אלו שמעניקות את התרומה הגדולה ביותר לחברה ולעיתים משלמות את המחיר הקשה ביותר. הן מנסות לאזן כל הזמן בין מה שקורה בבית ובין קריירה פוריה וטובה, מתמודדות עם הנחות יסוד מוטעות בעולם שהוא לעיתים גברי או לפחות נחשב כזה והן שוות כל פינוק בזכות האישיות היצירתית, הנאמנות, הכישורים המקצועיים והידע הרב שצברו.

יציאה מהשגרה לבילוי במהלך יום האישה או פעילות מיוחדת המוקדשת רק לנשים בחברה, יכולה להראות שחשבתם עליהן, שאתם מעריכים את העבודה והיוזמה ושאתם רוצים לתת בחזרה.

איזו פעילות יום האישה תערכו השנה? להלן מספר רעיונות מקוריים:

סופשבוע בחו"ל לכל העובדות:

אם יש לכם את התקציב לכך ואתם רוצים לחגוג ובגדול, זה בדיוק הזמן להזמין לעובדות החברה כרטיסי טיסה ולשלוח אותן לסופשבוע מפנק ביעד נחמד. נסיעה לחו"ל היא הפינוק הכי גדול ככה פתאום באמצע השגרה וזו הזדמנות לגבש בין קבוצות בתוך החברה.

סדנת בישול מגבשת:

סדנאות בישול הפכו בשנים האחרונות לטרנד גדול מאד. המון אנשים אוהבים לבשל, להתנסות במטבחים חדשים ולהכיר מקרוב שפים ומדריכים שיכולים לתת להם טיפים. סדנאות בישול לא חייבות להיות קלישאתיות. אפשר לבחור בסדנאות לבישול בריא שמתקיימות במקום ציורי ומיוחד, או ללכת דווקא על סדנת אלכוהול לילית ומפנקת שבסופה הבנות מהמשרד ירגישו הרבה יותר שמחות ועליזות.

ספא במשרד:

לא חייבים לנסוע רחוק כדי להנות מטיפולי ספא מפנקים. ישנן חברות מתמחות שיכולות להביא את הספא אל המשרד ובכך לפנק את כל הבנות במשרד לכבוד יום האישה הבינלאומי. עיסויים, טיפולי יופי, עיסוי מפנק באמבט חם לרגליים העייפות וטיפול לציפורניים.

דאגו לתפריט טעים ומפנק לארוחת צהריים, לכמה בקבוקי שמפנייה מבעבעת ולשוקולדים טעימים על הדרך והכינו הפתעה מושלמת לעובדות שלכם, כי מגיע להן ביום האישה ובכל יום אחר.

הופעת סטנדאפ פרטית:

בדרנים רבים מציעים הופעות סטנד אפ פרטיות, במהלכן הם משלבים בדיחות פנימיות והגיגים מעולמות התוכן של החברה. הופעה פרטית של סטנד אפ נשי, ככה באמצע יום העבודה, היא הזדמנות להגיד תודה עם המון חוש הומור על העבודה הקשה, לכל הנשים שעובדות במשרד.

יש עוד שפע של רעיונות לפעילות ליום האישה עבור העובדות שלכם. חשיבה מחוץ לקופסה, רעיונות יצירתיים והרבה הומור על הדרך יובילו אתכם למצוא רעיון מושלם לומר תודה ולהראות הערכה.