למעלה מ-30 אלף חתונות מתקיימות ברחבי הארץ מדי שנה. אליהן יש להוסיף עשרות אלפי אירועי בר / בת מצווה, בריתות, חינות, אירועי חברה ואירועים חגיגיים נוספים. בין שלל האירועים האלה, אתם בוודאי רוצים שאת האירוע שלכם יזכרו האורחים כמשהו מיוחד במינו. בדיוק בשל כך כדאי לכם לחשוב על האפשרות של אירוע בוטיק אקסקלוסיבי. מה המאפיינים של אירוע שכזה? כיצד מפיקים אותו? ועל מה חשוב להקפיד? כל התשובות לפניכם.

דגשים מרכזיים להפקת אירוע בוטיק

מספר מרכיבים מרכזיים יהפכו את האירוע שלכם לכזה התואם את קונספט הבוטיק:

  • עיצוב: אורחים המגיעים לאירוע בוטיק צריכים להבין זאת מרגע כניסתם לאולם השמחות. עיצוב החלל חייב לשדר "בוטיק" עם אקסקלוסיביות מידתית על חשבון המוניות ועיצוב מוגזם.
  • קייטרינג: נקודה חשובה מאוד באירוע בוטיק היא נושא מנות האוכל. הגישה הישראלית הרווחת באירועים רבים – כמה שיותר אוכל, יותר טוב – לא מייצגת נאמנה אירועי בוטיק. כאן האיכות חשובה פי כמה, והכמות אמורה להיות ראויה, לא כזאת שתחייב את האורחים להתחיל דיאטה למחרת. גם האלכוהול אמור להכיל יותר משקאות אקזוטיים מנקודות שונות על הגלובוס, ופחות וודקה רד-בול…
  • המוסיקה: אין לנו שום דבר נגד מוסיקת חפלה שמחה ומקפיצה, אלא שעם כל הכבוד, באירועי בוטיק היא לא אמורה להיות המוטיב המרכזי ברחבת הריקודים. שם המשחק הוא מוסיקה מגוונת ואיכותית, ורצוי בווליום שאינו מחריש אוזניים.
  • לוח זמנים: בניגוד לאירועים המוניים, באירוע בוטיק חשוב לא "לדחוף" יותר מדי דברים, אלא לייצר לוח זמנים רגוע ושליו. את ההופעה החיה פלוס סרטון מרגש פלוס נאום בחרוזים וכו' וכו' שמרו לאירועים בסגנון אחר.

טעויות שכיחות באירועי בוטיק

לא מעט אירועי בוטיק מסתיימים במפח נפש. הנה כמה מהסיבות העיקריות לאירועים לא מוצלחים:

  • היעדר תכנון ראוי: קוצר זמנים ובעיקר התלהבות יתר, גורמים לרבים להפיק אירוע מבלי באמת לחשוב על כל מה שצריך – תקציב, עיצוב, לוחות זמנים ועוד. שלב התכנון המקדים קריטי להצלחה!
  • בחירת אולם גדול מדי: לעיתים קרובות הרצון לבחור באולם גדול, ראוותני ומרשים אינו באמת תואם את צרכי האירוע. למעשה השילוב בין אירוע בוטיק לאולם המוני נידון לכישלון חרוץ במרבית המקרים.
  • אטרקציות המוניות: הלהיטים של השנים עברו – מכונות עשן, בועות סבון ודומיהם, פחות מתאימים לאירועי בוטיק.

ההמלצה החשובה מכולן

את ההמלצה החשובה מכולן שמרנו לסוף: הפקת אירוע בוטיק, במיוחד קטן ואינטימי, עשויה להיראות כמשימה פשוטה, כזאת שניתן לבצע באופן עצמאי ולחסוך כסף רב. אלא שאירועי בוטיק מתאפיינים בהקפדה גבוהה על מגוון פרטים קטנים, ורק בעלי ידע וניסיון יידעו לעשות זאת כמו שצריך. אז אלא אם אתם מגיעים מתחום ההפקות, אל תיקחו את הפרויקט המסובך הזה על עצמכם. היעזרו בשירותיה של חברת הפקות מקצועית ותהיו על המסלול המהיר לאירוע בוטיק אקסקלוסיבי.

רק בשמחות!