וזו בדיוק הסיבה שבגללה כל כך כדאי לארגונים וחברות לערוך מסיבת פורים לעובדים!

חג הפורים הוא הזדמנות מרגשת ומהנה של  אחד ואחת מאיתנו להיות משהו אחר…להתחפש, לשנות זהות לחשוף עוד צד צבעוני באישיות.

כאשר עורכים אירוע פורים לעובדים נוצר משהו  מיוחד , כזה שלא היה נוצר בכל סוג של אירוע חברה או גיבוש חברה ולא משנה כמה הפעילויות בו מחייבות שיתוף פעולה או כמה הכיבוד עשיר…

בפורים קורים דברים אחרים- זה מן חג כזה ששובר מחסומים ויוצר חיבורים.

יש משהו בחג השמח הזה שגורם לעובדים להרשות  לעצמם "לשחרר את העניבה" – או להסיר מסיכות… ולהרגיש  חופשיים ומשוחררים יותר, לשבור דיסטאנס, לייצר קשרים לחשוף צדדים עליזים ומשעשעים- והכל "בחסות" הפורים.

לרוב גם הרבה אחרי שהתחפושת הוסרה וחוזרים לשיגרה,  הערך של רוח פורים נשאר בחברה- תמיד יזכרו את התחפושת המושקעת של ההוא מהנהלת חשבונות או איך הסמנכ"ל כבש בסערה את רחבת הריקודים (ומנסים לשכוח שהוא עשה את זה כשאף גדול ואדום נעוץ לו במרכז הפרצוף)

בנוסף ישנן התמונות שצולמו במהלך האירוע…מזכרות שמציפות שוב את החוויה, משמחות את העובדים ומאפשרות להם להראות ולהתגאות בפני  משפחתם וחבריהם -איזה חג שמח עשו להם במקום העבודה

אפשר להסכים  ולומר שחג הפורים, בחברה או בארגון, הוא מועד שחשוב וכדאי לציין.

ויש כמה דרכים לעשות זאת:

חגיגה במהלך יום העבודה במשרדי חברה או בארגון- בדרך כלל חגיגת פורים מסוג כזה כוללת כמה סדנאות ודמויות שטח, הפעלות היתוליות וכיבוד ממנו נהנים העובדים בתחילת היום, ואז חוזרים לעיסוקיהם. או באמצע היום בפריצה פורימית מפתיעה.

הפקת פורים כזו מעניקה לעובדים אפשרות לצאת לרגע מרצף העבודה ומשאירה אותם עם חיוך שמח למשך כל היום.

אבל, חשוב לציין כי בבחירה בחגיגה מסוג כזה הסבירות הגבוהה היא שלא כל העובדים יתחפשו-רובם יחבשו כובע של ליצן או קאובוי ואחרים יסתפקו באיפור קטן באחת מעמדות ההפעלה

נשף פורים לעובדים אירוע חברה חגיגי ומושקע, המתרחש בשעות הערב,  אליו מוזמנים העובדים לרוב עם בני/ות הזוג.

האירוע יכלול תכנית אמנותית, אמן אורח, כיבוד תפאורה וכמובן אי אפשר בלי- תחרות תחפושות!

לאירוע כזה ייבחר בדרך כלל קונספט מוביל ותקשור מקדים יצירתי שמלהיב את העובדים, יוצר שיחה , ציפייה ובעצם מכניס את החג אל החברה או הארגון הרבה לפני התאריך בו הוא חל.

כל ההתרחשות סביב נשף פורים בחברות וארגונים היא חגיגית ומיוחדת.  העובדים נוהגים להשקיע הרבה מחשבה בתחפושת, מרבים בשתייה וחוגגים את פורים בגדול!

חגיגית פורים עם ילדי העובדים  אירוע המיועד לילדי העובדים- ומתקיים ברחבה או באחד מהאולמות  במשרדי החברות או  באולם חיצוני , באחד מימי חופש פורים.

חגיגת פורים כזו היא לרוב בסגנון הפנינג צבעוני ושמח וכוללת סדנאות יצירה, דמויות פורימיות שילדים אוהבים, משלוחי מנות ומוסקה פורימית עליזה.

לעיתים ההפנינג הוא קבלת הפנים ולאחריה נהנים הילדים מצפייה במופע .

אירוע חברה שכזה מאפשר להורים העובדים לחגוג  עם ילדיהם, מסדר לילדים תעסוקה בחופש ( מחווה שתמיד מתקבלת בהערכה אצל הורים עובדים)  ויוצר עבור העובדים חוויה פורימית משפחתית במקום העבודה.

לסיכום- חג הפורים הוא חג שמביא איתו הרבה שמחה גם לחיי ארגון או חברה. לכן, כדאי לכלול אותו בתכנית האירועים השנתית. והכי חשוב שבכל דרך בה תבחרו לחגוג העיקר שיהיה  לכם חג שמח ומבדח!