קיץ 2019 נמצא ממש מעבר לפינה, ויחד איתו תגיע גם תקופת השיא של ימי הגיבוש לחברות. אם גם אתם מעוניינים לפנק את העובדים שלכם לאור העבודה הקשה שלהם, הישארו עימנו וגלו מהם הטרנדים הכי חמים ליום גיבוש מהנה ומוצלח.

להתפנק כמו מלכים בקולנוע

כבר יותר מעשור מאז נולדו אולמות ה-VIP בבתי הקולנוע הגדולים, והחוויה של צפייה בסרט עם כל הפינוקים נותרה מבוקשת ואהובה. אפשר להוסיף לפעילות המובנית (אוכל-שתייה-סרט) גם משהו משלכם כמו הרצאה משעשעת, סדנה או פעילות קבוצתית, ולהצליח למלא את יום הגיבוש בהרבה יותר משעתיים סרט.

שף פרטי – לבשל, ליהנות, ללמוד

כל מי שטען לפני מספר שנים שטרנד השפים הוא זמני ומתכלה אוכל כעת את הכובע, כאשר יום גיבוש שבמרכזו עומד שף חייכן וכריזמטי אשר חושף טפח מקסמי המטבח שלו, עדיין נחשב לאחד המבוקשים ביותר שיש. שפים רבים וחברות שונות מציעות את החוויה הנפלאה, בה העובדים לומדים, מיישמים ונהנים מעמלם באמצעות ארוחה נפלאה.

בטבע, בים וביער – יום גיבוש תחת כיפת השמיים

בניגוד לאחינו הבריטים או הקנדים שנאלצים להתחבא מאימת הקור והגשם 300 ימים בשנה, בארץ המובטחת השמש לא כל כך ביישנית, אז למה לא לנצל זאת? הטבע הישראלי עוצר נשימה ומציע אינספור אפשרויות – יערות מוריקים, מדבר אינסופי, שמורות טבע מרעננות, נחלים ונהרות. אז איך בא לכם לגבש את העובדים? בפעילויות ספורטיביות ותחרותיות בחוף הים? במשימות מאתגרות בלב היער? בקומזיץ חמים בלב המדבר המרהיב? או אולי בשכשוך קבוצתי באחד מנהרות ונחלי הצפון? מה שלא יהיה, אל תשכחו לדאוג לאוכל טוב, מוסיקה מהנה, פעילות מעניינת והמון מצב רוח טוב.

רעיונות נוספים לימי גיבוש מוצלחים

  • בוץ ושלווה בים המלח – ועל אלו תוסיפו אוכל טוב, ספא מצוין ואינספור סלפי.
  • רוץ בן סוסי – טיול סוסים, ארוחת צהריים ועוד באחת מחוות הסוסים בישראל.
  • המרענן הרשמי של הקיץ – העובדים שלכם אוהבים בריכה? יש טרנדים שבאים והולכים, אבל בריכה תמיד תישאר אופציה מופלאה! (אפשר גם ברחצת לילה).
  • זהירות, יורים! – מתחמי לייזר טאג ולוחמה בכדורי צבע הם אפשרות נפלאה לגיבוש (וגם לנקמה בבוס על העבודה הקשה מדי…)
  • לאוהבי החיות – הספארי, כמו גם גני חיות אחרים, מציעים סיורים מרתקים, משעשעים ומהנים ביום ולעיתים גם בלילה. אחלה יום גיבוש לחובבי בעלי החיים.
  • הצד היפה של ירושלים – ימי גיבוש ברחבי עיר הבירה נחשבים להצלחה בטוחה. עיר דוד, הכותל, העיר העתיקה, שוק מחנה יהודה ועוד מחכים רק לעובדים שלכם!
  • בסימן אוכל – יום גיבוש בסימן אוכל הוא לא רק ביקור פרטי של שף כפי שהזכרנו. ניתן לצאת לסיור בשוק, להתנסות בסדנת בישול / אפייה קצרה וכמובן – לקחת את כל העובדים למסעדה משובחת. רק תבואו רעבים…
  • ביקור ביקב / מפעל / בית אמנות ויצירה – הקונספט הוותיק המשלב הנאה והעשרה לא נגמר לעולם…
  • יום גיבוש באדרנלין גבוה – קיאקים, ג'יפים, טרקטורונים, רייזרים, קירות טיפוס, אתרי אתגרים שונים – כולם מייצרים חוויה נפלאה ויום בלתי נשכח.

בהצלחה!