קיום אירועי חברה הינם חלק משמעותי וחשוב בהתנהלותה של כל חברה גדולה. הפקת אירוע לחברה מצריכה תכנון מוקדם, תוך התייחסות מעמיקה ללא מעט נקודות חשובות, כשאלו נותנות מענה כולל לקונספט האירוע ועד רמת המוזיקה וההגברה במקום.

חברות גדולות ומוכרות במשק הישראלי מכירות בעובדה כי כל אירוע חברה שהן יפיקו יהפוך בימים אחרי לדבר שכולם ידברו אליו, בין אם מדובר על העובדים בחברה ואף בחוגים עסקיים מקבילים. עובדה זו לכשעצמה מדגישה עד כמה אירועים אלו חשובים ומשמעותיים לקברניטי החברה, כשאלו מפנים תקציב לא מבוטל לאותו אירוע, תוך שימוש בחברת הפקות מנוסה ומקצועית.

בחירת המקום

על אף העובדה כי ישנן חברות ישראליות גדולות שברשותן חללים בהם ניתן לקיים אירוע חברה גדול ורחב, ההמלצה היא למצוא מקום מחוץ לכותלי החברה. הפקת אירוע חברה בתוך החברה, תיצור תחושה בקרב העובדים כי מדובר באירוע אגבי ולא משמעותי ולא בהפקה יוצאת דופן ומושקעת.

אירועי חברה גדולים, בהם מוזמנים כלל העובדים בחברה יחד בני ובנות הזוג ואורחים נוספים, דוגמת שותפים עסקיים ומשקיעים, תצריך לכל הפחות מקום שיוכל להכיל מאות אנשים.

בהתאם למזג האוויר, ברוב המקרים בחירת המקום תהיה בחירה בין אולם לגן אירועים. כאן חשוב לבחור במקום מכובד, כזה שיוכל להכיל את כמות האורחים המרבית אך לא גדול מידי (למנוע תחושה שהגענו למקום ריק) וכמובן מקום הנמצא בנקודה מרכזית ונגישה עבור חלק גדול מהאורחים.

באולמות וגני אירועים יתאפשר לכם ליהנות מלובי שבו יוכלו האורחים להכיר וליצור קשרים, ולאחריו יוכלו להיכנס לרחבה המרכזית להמשך הערב, כששם דרך קבע אותה רחבה מאובזרת במסכים, מקרן, מערכות הגברה או כל אביזר טכני אחר שיסייע לכם ולחברת ההפקה בארגון האירוע.

קביעת התוכן האומנותי באירוע

בניגוד לאירועים אחרים, בהן אין השקעה ומחשיבה מעמיקה בכל הנוגע לתוכן האומנותי, באירוע חברה קיימת חשיבות רבה בבחירת התוכן וחיבור שלו לקונספט הכללי של האירוע. חברות שסבורות כי מפגש חברי שיכלול "סמול טוק" ומינגלינג, כשברקע מוזיקה איכותית ואוכל טוב לא יזכרו כאירוע יוצא דופן, כשחלק ניכר מהאורחים יבחר לעזוב לאחר זמן קצר יחסית.

התוכנית האומנותית צריכה להיות מתוכננת היטב ובתוכה חשוב, כאמור, לשלב את הקונספט הנבחר לצד מימוש המטרה העסקית של האירוע, זאת לצד מופע של זמר אורח או סטנדאפיסט, כשאת אלו מומלץ לשלב בחלק האחרון של האירוע, כהופעה לה כולם ממתינים בקוצר רוח.

בחירת הקייטרינג

הבחירה בחברת קייטרינג איכותית חשובה גם כן בכל הפקה של אירועי חברה. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של חברות המתמחות בקייטרינג לאירועי חברה, זאת תוך יכולתן להתאים לאירוע תפריט מגוון מספיק, שיאפשר לכל אדם ליהנות ממה שיש להן להציע.

נקודה חשובה נוגעת בעובדה כי בין מאות האורחים יהיו צמחונים, טבעוניים ואחרים עם אי אלו רגישויות. חשוב לוודא שגם עבור אלו תוכל חברת הקייטרינג לספק פתרונות יצירתיים וטעימים.

לצד תפריט מגוון, טעים ואיכותי, חשוב לתכנן בצורה נכונה את אופן ההגשה ולהתחילה באולם הלובי, תוך הגשה של מנות קטנות המעוררות את התאבון, לצד האפשרות של בר פתוח ומלצרים שעוברים בין האורחים עם מתאבנים ושתייה קלה וחריפה. את מנות הדגל המוגשות לשולחנות השאירו לשלב מאוחר יותר באירוע.