אם חשבתם שראיתם כבר הכל, שבלתי אפשרי להפתיע אתכם, שהכל קטן ושאין שום אפשרות שמשהו ירגש אתכם. אז אתם כמעט צודקים. למה כמעט? מייד נגיע לזה. למה אתם צודקים? כי אכן נדמה ששום דבר כבר לא יכול להפתיע אותנו בעולם בו אנו חיים. קצב החיים המהיר, החדשנות, הרצון להתבלט, להיות שונים ומיוחדים ללא ספק מציב רף גבוה במיוחד של ריגוש ועניין. לעיתים נדמה לנו שראינו כבר הכל, שהכל חוזר על עצמו.
למה כמעט? כי תמיד יש יוצא מן הכלל. במנטבר אנחנו כל הזמן מנסים לחדש לכם. אנו מודעים לכך שעובדי חברת הייטק אשר ניצבים בחוד החנית של החדשנות לא יסתפקו בפחות ממצוין, מהפכני, מרגש וחדשני. לכן אנחנו תמיד מנסים להפיק מחוץ לקופסא. ללמוד את הDNA של הארגון להיכנס ממש לעובי הקורה ורק אז לשבת, לחשוב ולגבש קונספט. תתפלאו הייטקיסטים יקרים אנחנו יודעים להפתיע ובענק.
הפקה טובה מתחילה בתכנון ולמידה יסודיים
אנחנו תמיד בוחנים, לומדים, מסתכלים ומסיקים מסקנות. מה המדד לאירוע מצוין? כמובן ישנם פרמטרים רבים. אבל ללא ספק המדד העיקרי הוא שביעות הרצון הכללית מההפקה. הקונספט והתוכן ורמת ההתאמה שלהם לקהל היעד. במידה והקונספט והתוכן עונים על הציפיות (אין אצלנו באמת דבר כזה "עונים על הציפיות" אנחנו תמיד משתדלים מעל ומעבר) הקהל יתחבר וההפקה תהיה מוצלחת. לכן המדד העקרי בהפקה לקהל שיודע מה חשוב לו, יודע למה הוא מתחבר ומה הוא אוהב יהיו הקונספט והתוכן. נשמע פשוט, אז זהו שלא. צריך לזכור שבסופו של יום אנחנו מפיקים עבור א.נשים. א.נשים שונים דעות שונות, טעם שונה ופרמטרים נוספים שנלקחים בחשבון.
לאחר גיבוש הקונספט נכנסים לפרטים. בשלב הזה אנחנו ממש אוהבים להגזים. למה? כי מגיע לכם הטוב ביותר. תמיד נשאף לתת יותר ממה שציפיתם לקבל. אחרת למה לטרוח? חברת הפקה טובה תדע להוציא מעבר למצופה, חברת הפקה מצוינת תוציא הרבה מעבר למצופה. ניסיון של שנים ולב מאד רחב מאפשרים לנו לנצל את התקציב שמוקצה לאירוע באופן שלא ישאיר מקום לספקות. קיבלתם את הטוב ביותר ויותר מזה.