רצים ל70 משטרת ישראל

פרויקט דגל חינוכי של משטרת ישראל לרגל 70 שנות משטרה.

שלב א'- נבנה אתר אינטרנטי ייחודי בשיתוף פעולה עם החידונאי המפורסם דן חמיצר.

כל שוטרי משטרת ישראל קבלו פרסומים על האירוע והזמנה להיכנס לממשק המשחק ולנסות לפתור שאלות בנושא מורשת המשטרה , ערכיה ואתריה.

הממשק משחק עוצב בצורת מפת ישראל כאשר כל דגלון על המפה פותח שאלה מתאימה .מבין אלה שפתרו נכונה ובמהירות הגדולה ביותר את החידון קובצו כ200 זוגות שוטרים שקיבלו שאלת חצי גמר אינטרנטי .

עשרים הזוגות שפטרו השאלות נכון עלו לחצי גמר המרוץ בשטח  שהתחיל במוזיאון מורשת המשטרה בבית שמש

היום הזה נפתח בקבלת פנים חמה בבית ספר לשוטרים , התכנסות ויציאה לשטח לתחנות שחיכו לשוטרים. התחרות כללה: מתחם משקפי מציאות מדומה עם ערכי המשטרה שתולים בתוכה, שאלות וחידות חמיצר במירוץ בתוך בית המורשת כשהרמזים לפתרונות נמצאים בכל אזור המוזיאון. המשך למתחם חיצוני של קופסאות חדרי בריחה ביד לשריון בלטרון. התחנה השלישית הייתה בגבעת התחמושת ואחריה חידת חמיצר וסיום התחרות בירושלים בתחנת המשטרה הישנה – במישל'ה.

לגמר החגיגי באודיטוריום בית ספר לשיטור הגיעו שבע זוגות שוטרים. את הגמר הנחתה הגב' אורנה דץ, האירוע כלל סרטונים של השאלות שהופקו במיוחד לאירוע, תזמורת המשטרה הנעימה את זמן האורחים. האירוע התקיים בנוכחות מפכ"ל המשטרה וכל הקציני הפיקוד .הזוכים קבלו פרסים יקרי ערך- נופש יוקרתי משפחתי בארצנו.

תהליך העבודה על הפרויקט היה יסודי ומעמיק וכלל פגישות תחקיר רבות של צוות ההפקה על מורשת המשטרה וכן הוצאה לאור של מקראה רלונטית שנכתבה במיוחד לאירוע.

את האירוע והסרטים בו ביימה הבימאית דנה יסן.