רכבת ישראל – טקס תחנות מצטיינות

ברכבת ישראל המצוינות עושה קסמים,  את זה גילו המוזמנים בטקס המושקע והחגיגי בו הוכתרו התחנות המצטיינות  לשנת 2015  בתחומי השרות, הדיוק, היעילות וההקשבה ללקוח.

תחת הקונספט הנבחר התקבלו המוזמנים במתחם קבלת הפנים שקושט ועוצב בצורה מיוחדת ומעוררת התפעלות בשילוב אלמנטים מעולם הקסמים: כובעי קוסם, כוכבים ושרביט קוסמים שניתלו בנקודות שונות בחלל האירוע מעל ראשיהם של האורחים ועיטרו את השולחנות בסידורי מרכז שולחן ייחודיים כאשר האורחים נהנים מארוחת ערב עשירה במטעמים אשר הוגשו במזנוני כיבוד מעוצבים.

בתום קבלת הפנים  המרשימה עברו האורחים לישיבה אל מול במה לטקס עצמו שנפתח בהקרנת סרט המציג את ההישגים הרבים והמרשימים של רכבת ישראל במהלך השנה החולפת- תחנות חדשות שנפתחו, שרות מיוחד לרוכבי אופניים, רכבות בשלג ואפילו נגנים שתפקידם להנעים את זמנם של הנוסעים בתחנות.

לאחר דברי הברכה הרבים שהחמיאו למנהלי התחנות ולעובדים הופתעו האורחים בפריצה של פינקי- אמן אשליות וקוסם במופע מהפנט ומלא…קסם

מופע הפריצה היה כל כך מפתיע אפילו עבור אנשי הרכבת המעורבים בהפקה מאחר והיה "מתנה" ממנטבר אמנים והפקות לרכבת ישראל

בסיומו של המופע המהפנט החל הטקס המרגש בו הוצגו התחנות המועמדות והוכתרו התחנות הזוכות בשירות

התחנות המעומדות הוצגו בכל קטגוריה- או ליגה בשפת הרכבת, כאשר בכל פעם שהוכרזה התחנה הזוכה זכינו לצפות בסרטון קצר המתעד את התחנה כאשר מנהל התחנה  הזוכה עולה  אל הבמה נרגש לקבל את הפרס המכובד מידיהם של בכירי ומנהלי רכבת ישראל.