פותחים יחד שנה טובה

אירוע פתיחת השנה החדשה לעובדי ארגון העובדים הארצי של בנק לאומי, ובני/ות זוגם, במתחם קש"ב לוד.  האירוע החל כשבוע לפני האירוע עצמו, עם הקמתו של מתחם אירועים מושקע ומעוצב, על רחבת הדשא העירומה של מתחם קש"ב בלוד. ברחבה הוקמה במה, עליה הולבשו טראסים, מסכי לד ותפאורה חגיגית. אל מול הבמה הוקמו טריבונות, שכל אחד מאלפי המוזמנים יוכל לשבת בנוחות המירבית ובחנייה הוצבו מזנונים ובארים, עבור ארוחת הערב החגיגית.

את המוזמנים קיבלנו בארוחת ערב עשירה וחגיגית, וברכות שנה טובה בליווי אנימציה מושקעת, הוקרנו על גבי עמודי לד מרשימים, בכניסה לאירוע.  בזמן קבלת הפנים, רואיינו כמה מהמוזמנים ושאלנו אותם לאיחוליהם לשנה החדשה. את תשובותיהם הקרנו, בהפתעה, בזמן המעברים בין האייטמים האמנותיים בבמה המרכזית, על גבי מסכי ההקרנה. במקביל לצילומי הוידאו שנערכו על הקרקע, הועלה רחפן לאויר, אשר צילם ותיעד את האירוע מגבוה.
את המופע המרכזי הנחתה מירב מילר. בין ברכות המנהלים השונים וסרטוני הברכות של המוזמנים, הוקרן סרטון "כמעט שבת שלום", בכיכובם של ערן זרחוביץ' וליאת הר לב, הלא הם אסתי וראובן, שהותאם במיוחד עבור האירוע ושולבו בו מונחים מעולמם של עובדי הבנק. עוד לפני שהקהל הספיק לסיים לצחוק, עלו לבמה עומר אדם וברי סחרוף, במופע משותף ומחשמל, שהרים את כל הקהל על הרגליים בריקודים ומחיאות כפיים.