כנס תרבות למשתתפי מסע

כנס תרבות, למשתתפי פרוייקט מסע, המגיעים לארץ מכל העולם, לחוות את הארץ, בפרוייקטים שונים ומגוונים, שנועדו להעמיק את הקשר והזיקה שלהם עם ארץ ישראל. האירוע התקיים בבנייני האומה בירושלים, ואליו הגיעו משתתפי פרוייקט מסע, מכל תכניות הלימוד ברחבי הארץ. עם הגיעם לאירוע, קיבלו המשתתפים צמידים עם צבעי הסדנאות אליהם נרשמו, והתקבלו בקבלת פנים שכללה קבוצות שיח, בנושאים מגוונים, עמדות הכרות עם התרבות הישראלית ודוכני ממכר מזון.

לאחר קבלת הפנים, נכנסנו המשתתפים אל הסדנאות השונות, שעסקו במגוון רחב של נושאים מהתרבות הישראלית. כל סדנא הועברה והונחתה על ידי על ידי אישים מוכרים ובכירים מהתרבות הישראלית, ובהם: להקת המחול הקיבוצית- בתחום הריקוד והבלט הישראלי; יונתן רזאל- בתחום מוסיקה ומסורת יהודית; קרן לייבוביץ'- בתחום הספורט הישראלי; אתגר גרת ושירה גפן- בתחום הספרות הישראלית; דניאל סולומון ודנה עדיני- בתחום המוסיקה הישראלית; דרור גלוברמן וצמרת פירסט- בתחום החדשנות והסטרטאפ הישראלי; שני קליין ואסנת וינר- בתחום הקולנוע הישראלי; יבגני אריה ורועי חן- בתחום התיאטרון הישראלי.

בתום הסדנאות המרתקות, התכנסו כל המשתתפים, באולם אחד, להופעה בלתי נשכחת, סוחפת ואנרגטית, של להקת רד- בנד.  שוק תרבות- מצרך חובה בסל החוויות מישראל.