חגיגות 100 שנה למכון הביולוגי 2022

בין ה 15 ל 17 למאי, הפקנו השתלמות מיוחדת במינה, חגיגות 100 שנה למכון וולקני.

ההשתלמות כללה 3 ימים גדושי חוויות באילת

צוות הפקה נרחב אשר ליווה את ההשתלמות מתחילתה ועד סופה

דרכנו התחילה, לאחר שאספנו את כל העובדים (300 במספר), מנקודות ברחבי הארץ,  שמנו פעמנו אל עבר מכתש רמון, שם פגשנו אותנו 7 מדריכים, ולקחו אותנו לסיור מרתק ברחבי מצפה רמון, מכתש רמון והסביבה. אכלנו צהריים במלון ישרוטל פונדק רמון, ומשם המשכנו דרכנו לאילת. התארחנו במלון המלך שלמה אילת, ובהגעתנו חיכתה לנו קבלת פנים מפנקת של שתייה קלה, יין, מאפים, עוגיות וכל טוב…\

שמנו קצת את הראש, ומשם יצאנו ישירות אל האגם בפארק תמנע, לאירוע ערב ייחודי וצבעוני, חגיגות 100 השנה למכון. האירוע התלווה בתאורת אווירה מרשימה, ארוחת ערב מפנקת, אלכוהול זרם ללא הפסקה, ורקדנו עד הלילה עם להקת "שמש,.

למחרת, משכימי הקום בנינו יצאו לסיור הליכה רגלי בעמודי עמרם

חובבי הטיולים יצאו לסיור פאנורמי מודרך בסביבת אילת

חלקנו הלכנו לסדנת יין מרתקת

ואחרים הפליגו להם בשייט על ים סוף.

אכלנו צהריים במלון, היינו בבריכה, ישנו צהריים, ובערב, אחרי ארוחת הערב, ירדנו לאולם אל מופע הסטנד אפ הקורע של אורי חזקיה. אחרי המופע נשארנו באולם לרקוד אל תוך הלילה.

עייפים אך מרוצים קמנו ביום השלישי, ויצאנו לטיול מרתק באזור איילות ויטבתה, שמענו הסברים על הגידולים באזור, על חקלאות מדברית, על בריכות הפלמנגו , על בריכות החימצון ועוד… רעבים, נסענו ישיר את קיבוץ איילות לאכול ב:כפות תמרים" ומשם שמנו פעמנו הביתה.