הפקת כנס תכניות עבודה – דיסקונט

באירוע מרשים, שכולו החדרת מוטיבציה ומצוינות, הפקנו כנס תכניות עבודה לחטיבה הבנקאית של בנק דיסקונט, תחת הכותרת "מזנקים אל היעד", בבנייני האומה בירושלים. הפקת הכנס החלה בהתכנסות כבר בשעה 15:00 אחה"צ, קיבץ אליו את 600 עובדי החטיבה הבנקאית של בנק דיסקונט, מכל קצות הארץ.

עוד בטרם הגיעם לאירוע, הפקת הכנס חילקה לעובדי כל מחוז, חולצה ממותגת עם לוגו האירוע ועם צבע המחוז שלהם. לאירוע, הגיעו העובדים כשהם לבושים בחולצות הממותגות, מוכנים לנצח את המחוזות האחרים.
האירוע החל בקבלת פנים, שכללה כיבוד קל, חלוקת משרוקיות, צופרי אוויר וכד' ומינגלינג. לאחר קבלת הפנים, הובלו המחוזות, אל חדרי הפעילות, בכל חדר היו צריכים להוכיח את כישוריהם הספורטיביים והתחרותיים, בענפים שונים: כדורגל- בהדרכת המנטור- שמעון גרשון, כדורסל- בהדרכת המנטור- מיקי ברקוביץ', תיפוף, ג'ודו- בהדרכת המנטור- אריק זאבי, וקפיצה על טרמפולינות. המחוז המנצח, שצבר את מירב הנקודות, זכה בפרס.
בתום הפעילות הספורטיבית, הוזמנו האורחים להתכבד בשתייה קרה, ליהנות מארטיקים מרעננים ולהתחמם בחזרה עם קפה. לאחר האתנחתא, הוזמנו האורחים אל האולם המרכזי, בו נערך כנס תכניות עבודה של הבנק לשנת 2012 והוצגה מצגת על ידי ראש החטיבה- יובל גביש.
לסיום, נהנו האורחים מארוחת ערב עשירה במזנונים. היתה זו הפקת כנס, שהיטיב לתארו ראש החטיבה, במילים: "היה זה הכנס המרשים ביותר שנערך אי פעם".