אסם שדרות באירוע חברה בלתי נשכח

מפעל אסם שדרות המצליח הוא כבר חלק בלתי נפרד מחיי הקהילה והמשפחות בשדרות ובסביבה. עם חגיגיות ה-35 למפעל היה ברור שאירוע חברה כזה חוגגים עם המשפחה- הלוא הם עובדי המפעל ובני/ות זוגם.

עובדי המפעל היו גם כוכבי המופע אשר הקסימו וכבשו את הבמה בשלל אייטמים מוזיקליים, סרטים מרגשים ומופעי קצב וריקוד מגוונים.

שבועות של חזרות עם בימאי המופע והירתמות מדהימה של העובדים הגיעו לשיאם בערב אירוע חברה מיוחד ובמופע מרהיב, מרגש ומיוחד שכולו שזור בסיפורים אישיים, משפחתיים, בהומור ובהרבה רגש.

במהלך העבודה על האירוע ערך צוות מנטבר תחקיר מקיף, ראיין עובדים, שהה במפעל והתחבר לאווירה המשפחתית המיוחדת והחמה  שבו. התחושות וההתרשמות תורגמו, נכתבו  ובוימו במיוחד עבורם ובהתאמה לאופי המיוחד של המפעל בו העובדים הם כבר ממש משפחה.

בערב האירוע הגיעו העובדים מרוגשים וחגיגיים לאולם המהודר והמקושט שם נהנו מארוחה עשירה ומלאת טעמים. האווירה המשפחתית השמחה והמיוחדת הורגשה בכל שולחן .

לאחר הארוחה עלו אל הבמה לברך מנהלי המפעל,  עוד ברכו מנכ"ל  אסם דן פרופר וראש עיריית שדרות, שצולמו מראש  וברכותיהם מהרגשות והוקרנו באירוע. עם סיום חלק הברכות החל המופע האמנותי העובדים שבקהל שרים,  מתלהבים ומעודדים בתשואות את חבריהם המככבים על הבמה

הליין אפ המקורי שילב סרטונים  מרגשים ואישיים שסופרו על ידי העובדים וצולמו במפעל, קטע ריקוד  קצבי וסוחף שחובר במיוחד לרגל האירוע ונקרא "פס ייצור מוזיקלי" כאשר העובדים רוקדים ומנגנים על אריזות מוצרים, קטעי שירה שבוצעו על ידי העובדים, פריצה קומית מצחיקה עד דמעות של אלינור סלע, שעלתה מן הקהל בדמות אחת העובדים במפעל ומופע של חיים אוליאל- אף הוא תושב שדרות.