אירוע רמאדן 2020 – סודה סטרים

ם השנה, למרות תקופת הקורונה המבלבלת ובמיוחד בימים אלו,

הפקנו עבור חברת סודה סטרים את האירוע המיוחד השנתי לציון סיום חודש הרמדאן.

האירוע הופק ובוצע תחת מגבלות התכנסות קהל והנחיות משרד הבריאות, ולמרות זאת האווירה היתה חמה קרובה ומלכדת, קראנו לאירוע:

יושבים רחוק, מרגישים קרוב.

כתמיד, המוטיב המוביל של האירוע הוא האחווה, הדו קיום והכבוד ההדדי בהם פועלים וחיים כל עובדי סודה סטרים בלי יוצא מן הכלל, יהודים, נוצרים, מוסלמים.

 

באולפני מזמור, פתח תקווה, הקמנו  סט שידור טלוויזיוני באווירה אוריינטלית אותנטית,  עם שולחנות מקושטים, קינוחי רמדאן, מסכי LED עם רקעים מרהיבים, ואווירה חגיגית.

התכנית נבנתה כך שאפשר יהיה להעביר אותה לכל עובדי סודה סטרים בארץ ובעולם בשידור חי ב ZOOM, ובעמוד הפייסבוק של החברה.

במפעלי החברה השונים צפו עובדי משמרת הערב בשידור ה ZOOM על גבי מסכים גדולים שהתקנו עבורם מראש, וחגגו ביחד  עם 40 העובדים והמנהלים שנכחו באולפן ורקדו במרחק בטוח אחד מהשני…

שוחחנו ב ZOOM בLIVE עם משפחה מרהט, שסיימה בדיוק את ארוחת האיפטאר, ועם משפחה מהרשות הפלשתינאית של עובד ותיק בחברה עם משפחתו, ה ZOOM אפשר לנו לראות את הצופים בזמן אמת, רוקדים, שמחים שרים מהמקומות השונים בהם צפו בשידור.

השחקן נורמן עיסא הנחה את התוכנית בעברית וערבית, האמנים דודו אהרון ושריף, הרימו את הקהל באולפן ובמוקדי הצפייה והשידור השונים בחגיגה מוסיקלית סוחפת.

וכמובן שהפקנו סרט מקסים ומצחיק שמתאר מחוויותיהם המאתגרות של העובדים בתקופת הקורונה…

 

האירוע כלל בניית ליין אפ טלוויזיוני לכל דבר, שידור חי טלוויזיוני, שימוש במערכת ה ZOOM וניצול היתרונות שלה, שידור ותקשורת עם מוקדים שונים במפעלים השונים, ובמקביל, אירוח ארוחת איפטאר משובחת ל40 עובדי סודה סטרים שהגיעו להתארח באולפן ולהצטלם לתוכנית.