חמשה סודות להפקת אירוע מושלם
האם ידעתם שבממוצע, כמעט בכל דקה נערך אירוע ברחבי המדינה? עם קרוב ל-55 אלף חתונות, כ-150 אלף אירועי חברה, מספר דומה של בריתות (לבנים ולבנות)
האם ידעתם שבממוצע, כמעט בכל דקה נערך אירוע ברחבי המדינה? עם קרוב ל-55 אלף חתונות, כ-150 אלף אירועי חברה, מספר דומה של בריתות (לבנים ולבנות)
אירועים ושמחות הם חוויה נפלאה לבעלי השמחה ולאורחים כאחד. אך כאשר הפקת האירוע נעשית בחיפזון, ללא תכנון ומחשבה ובלי התחשבות באלמנטים חשובים כאלו ואחרים, התוצאה,
החורף עזב אותנו ולאחר חודשי קור מקפיאים, כולנו חוזרים להפשיר. אירועי הקיץ מעבר לפינה וזה הזמן להעלות הילוך בהפקתם. הפקת אירועי קיץ מאפשרת לנו הרבה
יש משהו מיוחד ומרגש בסופה של שנה אזרחית שגורם לחשוב על הפקת אירוע חגיגי. זוהי הזדמנות מצוינת לענות על כמה מטרות בהפקת אירוע אחד. ובגלל
נהוג לומר שלא מערבבים עסקים והנאה, ויש אמת בדבר. יחד עם זאת, כנסים מקצועיים מתקיימים לעיתים קרובות, ומשלבים בין השניים בהרמוניה נפלאה. מחד – אירוע המציג תכנים
לימי גיבוש, בניגוד לאירועים אחרים פרטיים או עסקיים, מטרה ברורה ומוצהרת – גיבוש העובדים, היכרות הדדית ביניהם והפיכת רוח אינדיבידואלית לרוח קבוצתית. כשהמטרה ידועה, ניתן
להפקה של ימי גיבוש מטרה ברורה ומרכזית – להביא לגיבוש וחיבור של אלו שעובדים יחד באופן יומיומי, תוך האפשרות שאותו יום יתרום עוד יותר להכרות
טקס הינו מאורע שכולל מספר משתתפים שהתכנסו יחדיו לשם סמליות מסויימת. בעולם המודרני ניתן למצוא טקסים מגוונים ביותר, שיכולים להיות קשורים הן לעולם התעסוקה והעסקים
לאחר שלמדנו לחיות לצד הקורונה החיים חוזרים למסלולם ואיתם אירועי האביב הנהדרים. האביב מביא איתו התחדשות יש בו חגים חשובים כמו פסח, יום העצמאות, ימי
תאמינו או לא, ראש השנה כבר נמצא מעבר לפינה, וכמיטב המסורת המשרדית גם השנה יינשאו נאומי התודה והאיחולים, תורמנה הכוסות לחיים והחיוכים יפוזרו לכל עבר.
כמעט כל בעל עסק התנסה בהפקת אירוע עסקי נוצץ לצרכי קידום מכירות. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגביר את תודעת המותג או לשווק מוצר מסוים היא
בשנים האחרונות כל ארגון שמכבד את עצמו דואג להפיק לעובדיו או לציבור לקוחותיו לפחות אירוע עסקי אחד במהלך השנה. אירועים אלו נועדו לא רק לפנק