עשרת הכללים לשמירה על הזוגיות עם הלקוח
בכל אירוע חברה או הפקה חשוב להצליח, להביא ללקוח את התוצאה הטובה והמקצועית ביותר. להשקיע ברעיונות מנצחים, תקציבים מהודקים וכמובן הפקת האירוע ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר.
בכל אירוע חברה או הפקה חשוב להצליח, להביא ללקוח את התוצאה הטובה והמקצועית ביותר. להשקיע ברעיונות מנצחים, תקציבים מהודקים וכמובן הפקת האירוע ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר.
אנחנו מחוברים כל הזמן לסמארטפון , לוקחים אותו איתנו לכל מקום, מתעדים, משתפים, מעדכנים, מתעדכנים ומגיבים…בעידן בו הדיגיטאל תופס מקום מרכזי כל כך בחיינו ,
שנת 2020 נמצאת כבר ממש מעבר לפינה, ובענף הפקות האירועים מתכוננים במרץ לעוד עונה של עשרות אלפי אירועים – פרטיים ועסקיים כאחד. אז מה הם
כידוע לכולם שנת 2020 הכתה את תחום האירועים במלוא העוצמה, ובמילים אחרות הקורונה סדרה לכולנו את הפקת השנה. ברמה הפילוסופית ניתן לומר שהמין האנושי קיבל
אנחנו עובדים הרבה שעות ביום, רובנו נמצאים בעבודה יותר שעות מאשר בבית , שעות ערנות הכוונה…מה שלא משאיר לנו הרבה זמן איכות עם המשפחה, שלא
אין אדם שאוהב להוציא כספים על משהו שהוא יכול לעשות בחינם. אולי זו הסיבה שמנהלי חברות רבים בוחרים לקיים אירועי חברה מבלי להיעזר בשירותיה של
מי אתה לקוח יקר? לקוח אוהב להרגיש מיוחד, הוא רוצה להרגיש שישבו ויצרו במיוחד עבורו ולא שלפו תבנית שחוקה ומשומשת מתוך המגירה. לקוחות עסקיים מצפים
את אלפי ימי הגיבוש לעובדים המתקיימים מדי שנה ברחבי הארץ ניתן לחלק לשניים: כאלו שגם שנה אחרי סיומם, יושבים העובדים על קפה במטבחון ונזכרים בחיוך
הבדלים רבים ומשמעותיים ישנם בין האופן שבו התנהלו אירועים ושמחות לפני 20-30 שנה, לבין המצב כיום. הפער המהותי ביותר קיים במורכבות ההפקה, שהפכה בשנים האחרונות
אם עד לפני עשור העובדים פשוט העריכו את עצם קיומו של אירוע חברה שהופק לכבודם, הרי שכיום כשהדבר נפוץ במיוחד הדרישות עלו, ועל כן כדאי
בשנים האחרונות חל שינוי גישה בולט ומבורך אצל תושבי ישראל. גישת ה"אני אסתדר לבד, לא צריך עזרה", שגרמה לאנשים רבים לנסות ולהפיק אירוע גדול ללא
יום האישה הבינלאומי מתקרב וחברות רבות רוצות דווקא בזמן זה לשים זרקור על העובדות בחברה. כן, אלו שמתמודדות מדי יום עם הניסיון לאזן בין המשפחה