
הפקת אירוע חברה: מאיפה מתחילים, איך מתאימים לקהל היעד, איך בוחרים תוכן — ומה אסור שיקרה
הפקת אירוע חברה: מאיפה מתחילים, איך מתאימים לקהל היעד, איך בוחרים תוכן — ומה אסור שיקרה אירועי חברה הם כלי אסטרטגי ליצירת חיבור בין עובדים,

הפקת אירוע חברה: מאיפה מתחילים, איך מתאימים לקהל היעד, איך בוחרים תוכן — ומה אסור שיקרה אירועי חברה הם כלי אסטרטגי ליצירת חיבור בין עובדים,

הפקת כנס מקצועי היא משימה מורכבת המשלבת תכנון לוגיסטי, בניית חוויית משתתף, גיוס תכנים איכותיים וניהול מדויק של עשרות משתנים במקביל. כשעושים זאת נכון

איך חוזרים להפיק, לשמוח ולהתחבר – כשהלב עדיין מלא? תקופה חדשה – שפה חדשה לאירועים אחרי מלחמה, אנשים משתנים – וגם האירועים משתנים.הציפייה מאירוע

בארגונים גדולים מתעורר לעיתים קושי לחבר את העובדים לתרבות הארגונית וליצור תחושת קרבה אמיתית. כאשר מאות או אלפי עובדים פועלים תחת קורת גג אחת, עולה

תכנון שנתי של אירועי חברה – איך עושים את זה נכון? אירועי חברה הם הרבה יותר מאטרקציה חד־פעמית או "כיף לעובדים". הם כלי ניהולי אסטרטגי

חג החנוכה נתפס כבר שנים כחג משפחתי, מלא אור, מתיקות ושמחה. אך יותר ויותר ארגונים בוחרים לנצל את ההזדמנות כדי ליצור אירוע חברה שובר שגרה,

אירועים ארגוניים—מהרצאות השראה, דרך ימי גיבוש ועד חגים וערבי משפחות—הם הרבה יותר מ״כיף״. כשהם מתוכננים היטב, הם מייצרים הון חברתי, מחזקים שייכות ומגבירים מחויבות—שכל אלה

אחד הכלים החשובים ביותר לשימור עובדים ולחיזוק תחושת השייכות שלהם הוא השקעה בפעילויות רווחה ופנאי. עם זאת, מנהלי משאבי אנוש רבים נתקלים בשאלה: איך בונים

הפקת אירוע היא אומנות לכל דבר: שילוב בין יצירתיות, ניהול מדויק ותיאום בין עשרות פרטים וספקים. למרות שחברות רבות מתמחות בתחום, ישנם מוקשים שחוזרים

בין אם אתם צוות של עשרה אנשים במשרד קטן או חברה עם מאות עובדים – הפקת אירוע הרמת כוסית לראש השנה היא הזדמנות מצוינת לעצור,

דברים שלא חשבתם עליהם בהפקת כנס מקצועי – אבל ממש כדאי שתחשבו עליהם כנסים מקצועיים כבר מזמן הפכו ליותר מרשימת דוברים, עמדת רישום וכיבוד סטנדרטי.

בשנת 2025, עולם האירועים השתנה ללא היכר. מה שהיה בעבר תפקיד לוגיסטי בעיקרו – תיאום ספקים, ניהול זמנים ופתרון בעיות – הפך למקצוע אסטרטגי, יצירתי